ذهن‌خوانی با چند تکنیک ساده و جالب

تهران (پانا) - شما هم حتما دوست دارید بدانید که حرکات یک فرد در مورد فکر او چه می‌گوید، او قصد فریب شما را دارد یا نه کاملا صادق است یا چه فکری دارد؟

کد مطلب: ۱۲۷۸۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
ذهن‌خوانی با چند تکنیک ساده و جالب

به گزارش نمناک، یک شیوه جالب برای دانستن افکار و نیات اطرافیان خواندن ذهن آنها است. یکی از روشهای موثر ذهن خوانی، درک زبان بدن است. بسیاری از افراد هنگام حرف زدن، به صورت ناخودآگاه قسمتی از بدنشان را تکان می دهند و این حرکات نشان دهنده تفکرات و احساسات درونی فرد نسبت به موضوع است. حرکت چشم و یا دست طرف مقابل می تواند ما را از افکار و نیات طرف مقابل خود آگاه کند. فکر کردن به مسائل مختلف واکنش فیزیکی چشم را به دنبال دارند، که شما با تشخیص آنها می‌توانید تقریبا حدس بزنید که فرد به چه چیزی فکر می کند.

حرکات و واکنش‌های چشمی

هنگامی که از فردی راجع به شماره تلفنی در 10 سال پیش سوال می کنید یا از آرزویشان می پرسید آنها سعی می کنند تا تصویری را در ذهنشان بسازند و از حافظه شان برای به خاطر آوردن آن کمک بگیرند. این افکار، واکنش فیزیکی چشم را به همراه دارند، که شما می توانید با تشخیص آنها حدس بزنید که فرد به چه چیزی فکر می کند.

1. هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشم خود را به سمت بالا و طرف راست حرکت می دهد نشانه جستجو و بازسازی رویدادی تصویری است که در گذشته اتفاق افتاده است.

2.هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشم خود را به سمت بالا و سمت چپ حرکت می دهد در حال ساختن تصویر و یا رویداد جدید می باشد.

3. هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشمانش مستقیم و سمت راست را می نگرد در حال بخاطر آورن صوتی است که در گذشته شنیده است.

4. هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشمانش مستقیم و سمت چپ را می نگرد در حال ساختن کلمه و یا صوتی که در گذشته رخ نداده است.

5. هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشم خود را به سمت پایین و سمت راست حرکت می دهد در حال صحبت کردن با ضمیر داخلی اش می باشد.

6. هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشم خود را به سمت پایین و سمت چپ حرکت می دهد در حال به خاطر آوردن و یا تصور یکی از حواس، لامسه، بویایی و یا چشایی می باشد.

7. اگر شما از فرد مورد نظر سوالی بپرسید و فرد هیچکدام از حرکات فوق را انجام ندهد و فقط به یک نقطه نگاه کند او در حال بررسی و شبیه سازی سوال و جواب به صورت تصویری می باشد.

برای تمام افراد این حرکات یک معنا و مفهوم را ندارد.

2 نکته که لازم است آن را بدانید:

1. این واکنش ها شامل افراد راست - دست است و در صورتی که فرد مورد نظر چپ دست باشد باید این واکنش ها را برعکس در نظر بگیرید.

2. منظور از راست یا چپ، دید شما نسبت به فرد انجام دهنده واکنش است.

برخی از حرکات چشم‌ها که خبر از درون فرد می‌دهد

هنگام صبحت با فردی که می خواهید درباره شخصیت او بیشتر بدانید به حرکات چشم او توجه نمایید:

اگر در زمان حرف زدن طرف مقابلتان به سمت پایین نگاه کرد: او ممکن است احساس خجالت، نگرانی، کمی اعتماد به نفس، گناه و یا در برخی موارد احساس شرمندگی داشته باشد.

اگر در زمان حرف زدن طرف مقابلتان به سرعت چشم هایش را به کناره ها چرخاند: او در اطراف شما احساس نگرانی و یا عدم راحتی داشته باشد.

اگر در زمان حرف زدن طرف مقابلتان به سمت بالا و سمت راست نگاه کرد :او ممکن است سعی در تصور کردن چیزی دارد و یا دروغ گفته است.

اگر در زمان حرف زدن طرف مقابلتان به سمت بالا سمت راست نگاه کرد: او ممکن است سعی در به خاطر آوردن چیزی دارد.

اگر در زمان حرف زدن طرف مقابلتان دو طرف گوشه های چشمش را جمع کرد: او ممکن است احساس خوشحالی و شادی واقعی نسبت به چیزی داشته باشد.

اگر در زمان حرف زدن طرف مقابلتان چشم هایش را باز و گشاد کرد: ممکن است احساس عشق یا ترس داشته باشد و این بستگی به موقعیتی دارد که در آن حضور دارد.

اگر در زمان حرف زدن طرف مقابلتان مردمک چشم هایش کوچک شود: ممکن است احساس خشم زیادی داشته باشد.

اگر در زمان حرف زدن طرف مقابلتان از ارتباط چشمی با شما خودداری نمود و چشم های خود را به جهت بالا و پایین حرکت داد: ممکن است او دروغ بگوید.

اگر در زمان حرف زدن طرف مقابلتان بیش از حد پلک بزند یا خیلی کم: او احساس ناراحتی یا استرس می کند.

اگر فردی هنگام صحبت کردن با شما چشم هایش را می بندد، قطعا سعی دارد که چیزی را از دنیای بیرون از شما پنهان کند. این کار به این معنی نیست که از شما می ترسد، بلکه سعی دارد از دست جواب دادن به شما خلاص شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار