مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی در مراسم گلباران مزار شهدای معلم:

معلم نماینده پویا و بالنده پیشرفت کشور است

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی در مراسم گلباران مزار شهدای معلم عنوان کرد معلمان بهترین‌های تعلیم و تربیت هستند.

کد مطلب: ۱۲۷۶۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
معلم نماینده پویا و بالنده پیشرفت کشور است

ابوالقاسم اکبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک هفته معلم و آرزوی توفیق برای همه خادمین نظام جمهوری اسلامی و مجموعه تعلیم و تربیت و تبریک عید سعید فطر عنوان کرد: هفته بزرگداشت مقام معلم هفته قدردانی از بهترین‌های تعلیم و تربیت است. معلمینی که با عشق و علاقه در راستای تربیت فرزندان ما قدم برداشتند معلمانی که چشمه مهر و مهربانی هستند و معلمانی که مولد اندیشه و دانایی و شاه بیت عزت و استقلال کشور در حوزه‌های علمی و فرهنگی و تربیتی هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه معلمان پیشگام توسعه هر کشوری هستند، عنوان کرد: همانگونه که مقام رهبری معلمین را افسران تعلیم و تربیت دانستند فرمانده تعلیم و تربیت در مدرسه مدیران مدارس هستند که دغدغه‌های آموزشی و تربیتی این افسران را بر عهده دارند.

وی افزود: سند تحول بنیادین دکترین حرکتی و چراغ حرکت ما در آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب سیاست‌های ابلاغی رهبر و نقشه جامع علمی کشور چراغ هدایت ما در آموزش و پرورش است.

ابوالقاسم اکبری با بیان اینکه اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش موضوعات پرورشی و فرهنگی است، گفت: اصل و اساس کار معلمان، تربیت است. تربیت انسان‌هایی که در طراز شهید سلیمانی‌ها باشد. معلمی شغل نیست، عشقی ماندگار است و معلم نماینده پویا و بالنده پیشرفت کشور است.

وی در پایان ضمن تشکر و تقدیر از مدیران و معلمان و اولیا در خصوص بازگشایی مدارس گفت: در این دو سال کرونایی معلمان در کنار مدافعان سلامت، مدافعان واقعی تعلیم و تربیت بودند و خوشبختانه در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور رتبه دوم را داریم.

خبرنگار: مریم رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار