در گفت‌وگو با پانا مطرح شد:

خلاقیت یک معلم نمونه؛ ‌خنده‌درمانی و آموزش

تهران (پانا) - یک معلم نمونه کشوری از ایجاد روش‌های جدید و خلاقانه خود برای ایجاد شور و نشاط در کلاس درس، گفت.

کد مطلب: ۱۲۷۵۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
خلاقیت یک معلم نمونه؛ ‌خنده‌درمانی و آموزش

رضوانه عباسی معلم نمونه کشوری شهرستان دزفول در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «در سال 96 با آزمون استخدامی وارد آموزش و پرورش شده‌ام و 4 سال سابقه کار در کسوت معلمی در دوره ابتدایی دارم، 3 کتاب تالیف کردم و حدود 6 مقاله نوشته‌ام. فعالیت در خبرگزاری پانا و مربی پیشتاز بودن نیز از جمله سوابق من است. سال گذشته نیز در جشنواره جابربن حیان رتبه برتر را کسب کرده‌ام.»

وی افزود: «در زمان شیوع کرونا در تابستان برای دانش‌آموزان کلاس‌های آموزشی برگزار و برنامه‌نویسی را متناسب با سن بچه‌ها به آنان تدریس کردم. در تابستان کارهای هنری را به دانش‌آموزان آموزش دادم و در مدت کوتاهی زنگ تکنولوژی را راه‌اندازی کردم تا به دانش‌آموزان نرم‌افزارهای مختلف را آموزش دهیم.»

عباسی بیان کرد: «یکی از فعالیت‌های من در کلاس درس این بود که برای ایجاد شور و نشاط از خنده درمانی در حین تدریس استفاده کنم. بخش خلاقانه‌ای راه‌اندازی کرده بودم که خنده با آموزش دروس تلفیق شود.»

این معلم کشوری اظهار کرد: «در سال گذشته مدتی در مدرسه یک روستا تدریس کردم و با موسسات خیریه برای امور تحصیلی دانش‌آموزان همکاری داشته‌ام.»

وی همچنین اضافه کرد: «تهیه کاربرگ‌های دانش‌آموزی و کتابچه خوانا، محتواسازی تمام کتب درسی پایه ششم از جمله کارهای دیگری بود که در طول مدت کرونا انجام شده است. اکنون نیز در حال تهیه دفترچه مهارت‌محور برای دانش‌آموزان هستیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار