استاندار تهران مطرح کرد:

اهدای خون یک مسئله حیاتی برای نظام سلامت و پدافند غیرعامل است

تهران (پانا) - استاندار تهران در آخرین روزهای ماه رمضان با پیوستن به جمع اهداکنندگان خون از فعالیت ها و عملکرد بخش های مختلف اداره کل انتقال خون استان تهران بازدید و از کارکنان این اداره تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
اهدای خون یک مسئله حیاتی برای نظام سلامت و پدافند غیرعامل است

استاندار تهران در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان با پیوستن به جمع اهداکنندگان خون از فعالیت‌ها و عملکرد بخش‌های مختلف اداره کل انتقال خون استان تهران بازدید کرد.

محسن منصوری ضمن تقدیر از زحمات و عملکرد جهادی کارکنان انتقال خون خاطرنشان کرد: مسئله اهدای خون یک مسئله حیاتی برای نظام سلامت و پدافند غیرعامل است که باید برای حل مشکلات و کمبودهای زیرساختی و تامین منابع انسانی مورد نیاز تلاش کنیم.

استاندار تهران با تاکید بر توسعه مراکز اهدای خون در شهرستان های تابعه برای تامین خون مورد نیاز بیماران و مراکز درمانی پایتخت گفت: باید فضاهای مناسب برای استقرار مرکز اهدای خون با همکاری فرمانداری ها و شهرداری ها ایجاد شود و افزایش مراجعات بیماران و رشد تعداد تخت های بیمارستانی در استان تهران باعث شده است که برای توسعه زیر ساخت ها و افزایش نیروی انسانی پیگیری جدی کنیم تا ان شاالله بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

محسن منصوری با تقدیر از اجرای پویش نذر خون و ضرورت فرهنگسازی این کار نجات بخش در جامعه گفت: ثواب اهدای خون خود را در این روزهای آخر ماه مبارک رمضان به روح مطهر سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی تقدیم می کنم و امیدوارم این مشارکت های خیرخواهانه مردم زمینه ساز نجات و زندگی دوباره بیماران عزیز شود.

عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران نیز ضمن پیوستن به صف داوطلبان اهدای خون برای اولین بار گفت: خوشحالم که توانستم در راه نجات جان بیماران گام بردارم و این کار را یک وظیفه اخلاقی و انسانی می‌دانم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار