تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده موسسه خیریه دارالاکرام قم

قم (پانا) - همایش موسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل(ع) شعبه قم همزمان با ماه مبارک رمضان با تقدیر از تعدادی از دانش‌آموزان برگزیده تحت پوشش این موسسه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده موسسه خیریه دارالاکرام قم

همایش موسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل(ع) شعبه قم با حضور «نرجس نیازمند» عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم، همیاران موسسه و مسئولانی از اداره کل و ناحیه یک آموزش و پرورش قم، کمیته امداد، بهزیستی و ... برگزار شد.

در ابتدای این همایش، «سید محمدتقی حسینی» مسئول شورای راهبردی موسسه با اشاره به آیاتی در مورد انفاق اظهار کرد: انفاق در راه خدا موجب رشد و کمال انسان می شود.

همچنین حسن زارعی متین استاد دانشگاه نکاتی را پیرامون ضرورت کمک به محرومان مورد اشاره قرار داد.

منوچهر دهشیری رئیس موسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل(ع) نیز با اشاره به اینکه این موسسه تنها مرکزی است که نسبت به فرایند تحصیل دانش آموزان بی سرپرست اهتمام می ورزد، گزارشی از فعالیت های موسسه ارائه کرد.

در این همایش، یکی از دانشجویان تحت پوشش موسسه در مورد موفقیت و تحصیلات خود مطالبی را بیان کرد؛ اجرای گروه سرود انصارالحجه نیز بخشی از مراسم بود و تعدادی از دانش آموزان موسسه به اجرای برنامه های هنری پرداختند.

در پایان از دانش آموزان تحت پوشش منتخب با اهداء هدایی تقدیر شدند؛ همچنین اعضای موسسه به پاس تلاش های منوچهر دهشیری، با اهداء تابلوی نفیس قرآنی، از وی تجلیل کردند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار