درخواست صدور کارت ایثارگری برای کارکنان کادر درمان

تهران (پانا) - گروهی از کارکنان کادر درمان کشور با راه‌اندازی کارزاری از وزیر بهداشت و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خواسته‌اند با صدور کارت ایثارگری برای آنها موافقت کنند.

کد مطلب: ۱۲۵۵۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
درخواست صدور کارت ایثارگری برای کارکنان کادر درمان

در متن این کارزار که بیش از ۱۰ هزار نفر امضا کرده‌اند آمده است: «همان گونه که مستحضرید، در طی این دو سال اخیر و هم‌زمان با شیوع بیماری کرونا و مصائب همراه آن، تمام جامعه تحت‌تأثیر این بیماری مرگبار قرار گرفتند. در این میان، کادر سلامت کشور (نیروهای بهداشت و درمان) بدون هیچ چشم‌داشتی تمام تلاش خود را کردند و به‌رغم همه نواقص و کمبودها، بر اساس رسالت انسانی و مسئولیت حرفه‌ای در مواجهه مستقیم با این بیماری مهلک، با ایثار، فداکاری و نثار جان خود از حریم سلامت هم‌میهنان‌شان صیانت کردند و همچون همیشه آرامش و سلامت هم‌نوعانشان را بر امنیت و آرامش خود ترجیح داده و در این مبارزه بیش از هر قشری آسیب دیدند.»

در بخش دیگری از متن این کارزار با اشاره به از دست رفتن تعدادی از کارکنان کادر درمان در مبارزه با کرونا آمده است: «آنچه در این مسیر کادر سلامت را دلگرم نموده و خستگی را از تن آن‌ها می‌زداید، ارزش معنوی و الهی این تلاش جهادگونه است که با هیچ متر و معیار مادی قابل ارزش‌گذاری و جبران نیست. در عین‌ حال کاری که کادر بهداشت و درمان انجام داد، به جرأت می‌توان گفت کمتر از جنگ و دفاع در جبهه‌های حق علیه باطل نبوده است. در همین راستا مدافعان سلامت، از جناب‌عالی تقاضا دارند جهت ارج نهادن به کار آن‌ها، با انجام اقدامات لازم جهت صدور کارت ایثارگری آنان موافقت فرمایید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار