دو اثر جدید از رفیع افتخار وارد بازار نشر شد

تهران (پانا) - رفیع افتخار نویسنده کودک و نوجوان از انتشار دو کتاب جدید خود با عناوین «وحشت در خانه شماره ۴» و «بزرگ شدی ریزه میزه» برای کودکان و نوجوانان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دو اثر جدید از رفیع افتخار وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، افتخار درباره مضمون کتاب‌ «وحشت در خانه شماره ۴» گفت: همیشه دوست داشتم برای نوجوانان داستان‌های پلیسی، مهیج و ماجرایی بنویسم.

وی افزود: زمان بچگی خوره این نوع کتاب‌ها بودم؛ کتاب‌هایی که شخصیت‌های آن مایک هامر سامسون و لاوسون و ریچارد بودند. خاطرم هست وقتی دوره ابتدایی بودم کتاب قطور «وحشت در ساحل نیل» را از بعد از ظهر تا نیمه‌شب می‌خواندم و تا صبح کابوس می‌دیدم. حالا «وحشت در خانه شماره ۴» را نوشته و سعی کرده‌ام داستانی امروزی باشد؛ بنابراین آن را با سرنوشت و زندگی کودکان کار گره زدم.

مؤسسه انتشارات قدیانی رمان نوجوان «وحشت در خانه شماره ۴» را با شمارگان ١١٠٠ نسخه و قیمت ٢٧ هزار تومان منتشر کرده است.

این عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان همچنین از ورود کتاب «بزرگ شدی ریزه میزه» به بازار نشر کتاب کودک خبر داد و افزود: مضمون این داستان که توسط نشر جمال برای کودکان ٩ تا ١١ سال منتشر شده، در حوزه داستان انقلاب است.

«خنده‌های پرتقالی»، «خنده‌های زنجبیلی»، «طلسم خانه‌ عنکبوت‌ها»، «برعسوس»، «برسد به دست دوست»، «دنیای آرزوها»، «از ورای یک خاطره»، «تعطیلات بامزه یخمک»، «ساپروفیت»، «شب‌نشینی با عموبسک»، «راز صورتی من»، «پنبه و پری و پستچی»، «کلاس اولی‌ها» و «شاه در قاب» از آثار پیشین رفیع افتخار به شمار می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار