رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد

فروش بیش از نیم میلیون نسخه کتاب در پنج روز

تهران (پانا) - علی رمضانی از فروش ۵۶۳ هزار و ۹۵۴ نسخه کتاب تا پایان پنجمین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
فروش بیش از نیم میلیون نسخه کتاب در پنج روز

به گزارش ستادخبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، علی رمضانی (رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران) با بیان اینکه مردم در مدت پنج روز از نمایشگاه 563هزار و 954 نسخه کتاب خریدند، گفت: ارزش این کتاب‌ها 370میلیارد و 152 میلیون و 523 هزار و 316 ریال است.

رمضانی ادامه داد: 99هزار و 738 سفارش در پنل ناشران ثبت شده است که از این تعداد 73هزار و 52 سفارش تحویل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران شده است و مابقی به تعداد 25هزار و 130 سفارش در انتظار ارسال است.

رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با تاکید بر این که مردم خرید و انتخاب کتاب را برای روزهای پایانی نمایشگاه موکول نکنند، گفت: در این دوره پاکت‌های استانداردی برای بسته‌بندی کتاب‌ها در نظر گرفته شده تا کتاب‌ها سالم به‌دست مخاطبان برسد. همچنین باجه‌های سیار و ثابت در تهران و مراکز استان‌های پرتراکم (به لحاظ حضور ناشران) برای خدمت‌رسانی بهتر به ناشران در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند تا دهم بهمن‌ماه با مراجعه به سایت ketab.ir کتاب‌های مورد نظر خود را براساس جستجوی‌های پیش‌بینی شده (دسته‌بندی‌های موضوعی، دسته‌بندی‌های ناشران و دسته‌بندی‌های پیشرفته) ثبت و خریداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار