نجات کوهنورد زن در ارتفاعات تهران

تهران (پانا) - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان از نجات استان تهران از نجات جان یک زن کوهنورد سقوط کرده از ارتفاع و گرفتار شده در برف و کولاک ارتفاعات شیرپلا خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
نجات کوهنورد زن در ارتفاعات تهران

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران؛ شاهین فتحی گفت: ۴ تیم عملیاتی در عملیات نجات یک زن کوهنورد در ارتفاعات شیرپلا شرکت کردند تا موفق شدند مصدوم را به پایین منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس ۱۱۵ دهند.

فتحی تشریح کرد: در ساعت ۱۴:۴۸ چهارشنبه ۶ بهمن‌ماه جاری گزارشی مبنی بر سقوط یک کوهنورد زن در ارتفاعات شیرپلا دریافت شد و بلافاصله تیم جست‌وجو و نجات در کوهستان از پایگاه دربند به این عملیات اعزام شد که این نجاتگران این تیم در ساعت ۱۷ به مصدوم دسترسی پیدا کردند و بلافاصله اقدامات پیش‌بیمارستانی را انجام دادند ولی به دلیل نامساعدتر شدن شرایط جوی با تاریکی هوا، مجبور شدند شب را در کنار مصدوم در پایگاه شیرپلا بمانند تا صبح فرا برسد و شرایط بهتر شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: صبح پنجشنبه ۳ تیم عملیاتی دیگر برای پشتیبانی به این عملیات اضافه شدند و به منطقه اعزام شدند که نهایتا منجر به انتقال مصدوم تا ایستگاه تله‌کابین و انتقال او به پایین با استفاده از تله‌کابین در ساعت ۱۶ عصر پنجشنبه شد و این عملیات پس از ۲۶ ساعت به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار