اجرای طرح‌های عمرانی و بازسازی آموزشگاه بنت الهدی گهرو

شهرکرد(پانا)- در راستای اجرای طرح تعالی مدیریت و اجرای طرح‌های عمران و بازسازی در آموزشگاه بنت الهدی گهرو فعالیت‌هایی در این زمینه صورت گرفت و قسمت‌هایی ازساختمان آموزشگاه بازسازی و ترمیم شد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح‌های عمرانی و بازسازی آموزشگاه بنت الهدی گهرو

مدیر آموزشگاه در گهرو با همکاری و همفکری انجمن آموزشگاه تصمیم گرفتند، فعالیت هایی در این زمینه انجام دهند. با صحبت هایی که با مدیر آموزشگاه صورت گرفت، وی اظهار کرد: از آنجایی که هر نهاد یا سازمانی برای رشد بهبود مستمر، به یک الگو نیازمند است، آموزش و پرورش نیز به عنوان یک نهاد عظیم و اثرگذار در جامعه از این مهم مستثنی نیست و به همین منظور برنامه تعالی مدیریت مدرسه، با الهام از الگوی تعالی سازمانی به منظور اجرا در سراسر کشور طراحی شد.

وی در ادامه بیان کرد: مدل تعالی نوعی ساختار مدیریتی است که با تکیه بر اصول و مفاهیم اساسی، موجبات پیشرفت و بهسازی مدرسه را فراهم می سازد.

در ادامه مدیر آموزشگاه، مرجان مرادزاده اقدامات انجام گرفته در آموزشگاه را برشمرد. از جمله‌ این اقدامات نصب پانل‌ها، رنگ آمیزی و تعمیر در کلاس‌ها، تعمیر در حیاط، نصب آیفون، نصب کاغذ دیواری و پرده در دفتر آموزشگاه، مجهز کردن اتاق مشاوره به اینترنت، خرید صندلی دبیران و مبل دفتر، خرید موکت برای نمازخانه است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که به زودی طرح های دیگری در مدرسه به مرحله اجرا دربیاید.

خبرنگار پانا: زهرا حبیبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار