رییس شورای شهر ملارد در انتخابات مجلس شورای دانش‌آموزی:

الگوی موفقیت، ساختن پلی از شکست برای پیروزی است

ملارد (پانا) - رییس شورای شهر ملارد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای دانش‌آموزی پسران بر تمرکز به نکات مثبت و ایده گرفتن از شکست‌ها در جهت رسیدن به پیروزی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
الگوی موفقیت، ساختن پلی از شکست برای پیروزی است

مسعود بیات، رییس شورای شهر ملارد در جمع دانش‌آموزان عضو شورای دانش‌آموزی مدارس، ضمن قدردانی از عوامل برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی مدارس و منطقه، بر اهمیت فعالیت‌های پرورشی، تربیتی و نقش آن در شکل گرفتن شخصیت اجتماعی و اخلاقی دانش‌‌آموزان تأکید کرد.

وی ادامه داد: با توجه به تعدد قومیتی در این شهرستان، دانش‌‌آموزان مخزن ایده‌ها و افکار متنوع هستند و می‌توانند تصمیمات مفید و جالبی برای مدارس خود اتخاذ کنند.

فرهنگی عضو شورای شهر ملارد افزود: کار دانش‌‌آموزان در شورای دانش‌آموزی به کار شورای شهر شبیه است، لازم است دانش‌‌آموزان به نکات مثبت بیشتر توجه کرده و از شکست برای موفقیت و پیروزی، پل بسازند.

بیات خاطرنشان کرد: ما در زندگی با چالش‌ها و مشکلات بسیاری روبرو هستیم اما آنچه مهم است مدیریت مشکلات به نحو مطلوب بوده که با توکل به خدا، پشتکار و تمرکز بر هدف به سرانجام خواهد رسید.

وی در پایان از دانش‌آموزان خواست: آرزوی مسئولین و والدین دانش‌‌آموزان، آینده خوب و ارزشمند برای آن‌هاست و دانش‌آموزان با شرکت در فعالیت‌های تربیتی و اجتماعی می‌توانند به جایگاه درست خود برسند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار