بررسی قیمت مسکن در گران‌ترین منطقه شهر تهران + جدول

تهران (پانا) – یکی از مشاوران املاک با اشاره به اینکه متوسط قیمت هر مترمربع خانه نوساز در منطقه یک تهران بین 70 تا 100 میلیون تومان است خبر از کم رونقی خرید و فروش در این منطقه از تهران داد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
بررسی قیمت مسکن در گران‌ترین منطقه شهر تهران + جدول

وقتی صحبت از وجود تعداد زیادی خانه خالی در شهر تهران می‌شود یکی از مهم‌ترین مناطقی که درباره آن صحبت می‌شود، مناطق بالای شهر تهران است و حالا در این روزها که بحث مالیات بر خانه‌های خالی مطرح شده است به بررسی قیمت و میزان خرید و فروش مسکن در منطقه یک تهران پرداخته‌ایم.

یکی از مشاوران املاک منطقه زعفرانیه در گفت‌وگو با پانا درباره وضعیت قیمت خانه‌های منطقه یک تهران عنوان کرد: « قیمت هر متر مربع آپارتمان نوساز در اغلب محله‌‌‌های منطقه یک بین 70 تا 100 میلیون تومان است و قیمت‌های پایین‌‌‌تر یا بالاتر از این مقدار نیز در تعداد کمی از محله‌‌‌های این منطقه به چشم می‌‌‌خورد.»

وی با اشاره به افت خرید و فروش مسکن در منطقه یک تهران اظهار کرد: «در این سال‌های اخیر قیمت مسکن افزایش پیدا کرده است و این منطقه فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن فراهم کرده است. در این منطقه کسانی که صاحبخانه هستند کمتر به دنبال جابجایی و فروش‌اند و عموماً افرادی که به ما مراجعه می‌کنند قصد سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن را دارند و کسانی که در این مناطق اجاره‌نشین بوده‌اند به دلیل افزایش قیمت‌ها به مناطق پایین‌تر تهران رفته‌اند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار