افتتاح کتابخانه، آزمایشگاه و اتاق تربیت‌بدنی در مدرسه ابتدایی امام حسین روستای گلریز

تهران(پانا) - مدیرآموزش و پرورش منطقه 19، در آیین افتتاح کتابخانه، آزمایشگاه و اتاق تربیت‌بدنی در مدرسه ابتدایی امام حسین(ع) با اشاره به تنوع‌بخشی به محیط های یادگیری در داخل و بیرون مدرسه، از جمله سوق دادن دانش‌آموزان به آزمایشگاه، کتابخانه و سالن‌های ورزشی، تاثیر آن را در جریان یادگیری و تربیت دانش‌آموزان مهم دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۰۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح کتابخانه، آزمایشگاه و اتاق تربیت‌بدنی  در مدرسه ابتدایی امام حسین روستای گلریز

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 19، با حضور هادی حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 و معاون آموزش ابتدایی این منطقه، کتابخانه، آزمایشگاه و اتاق تربیت بدنی مدرسه ابتدایی امام حسین(ع) روستای گلریز به بهره برداری رسید.

مدیر آموزش و پرورش منطقه، در این مراسم با قدردانی از این اقدام ارزشمند مدیر مدرسه بیان کرد: تنوع بخشی به محیط های یادگیری در داخل و بیرون مدرسه از جمله سوق دادن دانش آموزان به آزمایشگاه، کتابخانه و سالن های ورزشی تاثیر شگرف و مثبتی در جریان یادگیری و تربیت دانش آموزان ایفا می کند.

وی در بخش دیگر این مراسم که با حضور اولیاء و آموزگاران مدرسه برگزار شده بود، به تاثیر تاسی از ائمه اطهار در فرآیند تربیت دانش آموزان پرداخت و گفت: از میان تمامی عوامل تاثیرگذار در فرآیند تربیت دانش آموزان؛ خانواده به عنوان اصلی ترین، تاثیرگذارترین و مهمترین عامل در تربیت ساحت های شش گانه مد‌نظر سند تحول بوده و مدرسه به عنوان خانه دوم، ادامه فرایند تربیت را تکمیل می کند.
حنیف نیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سایر عوامل تاثیرگذار در قالب ریزی شخصیتی دانش آموزان، خطاب به اولیای حاضر در این مراسم گفت: اگر خروجی تربیت منجر به تغییر رفتار مطلوب در عمل انسان ها نشود، تمامی زحمات کشیده شده توسط خانواده و مدرسه زیر سوال خواهد رفت و از این جهت خانواده و مدرسه باید روی مفاهیم مشترک تربیتی به صورت همزمان و همپوشان عمل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار