ایجاد تفاهم‌ نامه آموزشی بین سپاه و آموزش و پرورش شهرستان ورامین

ورامین(پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ورامین در جلسه امضای تفاهم‌نامه آموزشی با سپاه گفت تقویت روحیه دفاع از ارزش‌ها، به مراتب مهمتر از آموزش دفاع از کشور است.

کد مطلب: ۱۲۴۹۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد تفاهم‌ نامه آموزشی بین سپاه و آموزش و پرورش شهرستان ورامین

سعید تاجیک فرمانده سپاه ورامین، ضمن تشکر از زحمات رضا سمنانی مسئول سابق بسیج فرهنگیان، مرتضی سیلسپور را به عنوان سرپرست کانون بسیج فرهنگیان معرفی و برای او آرزوی موفقیت کرد.

مرتضی سیلسپور مسئول بسیج فرهنگیان گفت: با همکاری آموزش و پرورش و سپاه، دانش‌آموزان پایه نهم، دهم نظری و دوازدهم کاردانش و فنی و حرفه‌ای در راستای حفظ ارزش‌های ملی آموزش‌های دفاعی می‌بینند.

در ادامه محمود ملایری، سرپرست اداره آموزش و پرورش ورامین ضمن آرزوی موفقیت برای سیلسپور به تفاهم‌نامه همکاری آموزشی درس آمادگی دفاعی اشاره کرد و گفت: در سند تحول بنیادین، تربیت انسانی صلح جو، ظلم ستیز، جهادگر، شجاع، ایثارگر و وطن دوست از اهداف کلان تربیتی است که این مهم با آموزش دفاعی میسر خواهد شد.

وی افزود: با همکاری سپاه، بیش از ۳ هزار دانش‌آموز دختر و پسر ضمن آشنایی با آرمان‌ها و سیره زندگی شهدا از آموزش‌های عملی درس آموزش دفاعی در سه مرحله بهره خواهند برد. دختران متوسطه دوره اول و دوم دوره‌های امداد و نجات و سلاح شناسی را آموزش خواهند دید و پسران نیز دوره‌های آمادگی جسمانی و سلاح شناسی را خواهند گذراند و در نهایت با حضور در میدان تیر، مهارت تیراندازی را تجربه خواهند کرد.

سرهنگ سیلسپور مدیریت برگزاری دوره‌های متعدد اردوی دانش‌آموزی راهیان نور و مدیریت بسیج دانش‌آموزی ورامین را در کارنامه خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار