برگزاری دهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی

بجنورد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی از برگزاری دهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی

به گزارش رابط خبری معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی، محمد عقیقی در توضیح این خبر اعلام کرد: دهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره، مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی سال تحصیلی جاری نیز همانند سال گذشته با تلاش دبیرخانه استان و شهرستان ها و مناطق با جدیت در حال پیگیری است. سال گذشته دو نفر از همکاران پرتلاش استان، کلثوم ربانی از راز و جرگلان رتبه دوم مسابقات کشوری و زهرا سادات حسینی از جاجرم رتبه شایسته تقدیر جشنواره کشوری را کسب کردند که امید داریم با تلاش های سرگروه های پرورشی استان و شهرستان ها و مناطق، شاهد درخشش بیش از پیش عزیزان در سطح کشور باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: علاوه بر بخش تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی بخش تجربه های ماندگار ویژه افراد پیشکسوت و بازنشسته نیز در سال جاری به بخش های جشنواره اضافه شده است.

رئیس اداره امور تربیتی خراسان شمالی نیز گفت: پوستر دهمین جشنواره تجارب برتر همانند سال گذشته طراحی و به دبیرخانه کشوری ارسال و در فضای مجازی نیز جهت استفاده بهینه کلیه همکاران بارگذاری شده است.

غلامرضا امین زاده تاکید کرد: کلیه همکاران اداری و آموزشی و پرورشی در مقاطع مختلف می توانند در جشنواره فوق شرکت کنند. مهلت ارسال آثار به دبیرخانه شهرستان و منطقه تا 1 اسفند و به دبیرخانه استان تا 10 اسفند سال جاری است. تیزر جشنواره فوق نیز به همت اداره امور تربیتی استان و صفیه علی آبادی، رتبه برتر تولید محتوای سال گذشته کشور آماده و در فضای مجازی بارگزاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار