حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان در جلسه شورای معاونین اتحادیه

هرمزگان(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در جلسه شورای معاونین اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان روز چهارشنبه پانزدهم دیماه ۱۴۰۰ در محل دفتر اتحادیه استان شرکت کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان در جلسه شورای معاونین اتحادیه

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین غریب مسئول اتحادیه استان در این جلسه گفت: انجمن اسلامی دانش آموزان در بخش آموزش متوسطه از نظر محتوا و تولیدات در عرصه نوجوان و جوان حرف برای گفتن دارد، اتحادیه هدف و برنامه های زیادی دارد که نیازمند به حمایت اداره کل آموزش و پرورش می باشد.

وی تصریح کرد: در کنار همه فعالیت ها یک مرکز ملی نیکوکاری دانش‌آموزی در استان جهت حمایت از دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت راه اندازی نمودیم که می طلبد خیرین جهت حمایت همه جانبه از این مرکز نیکوکاری دانش آموزی پای کار باشند.

این مسئول با برشمردن ویژگی اعضای انجمن اسلامی، تصریح کرد: نخبه بودن، کارآمد بودن، انقلابی بودن، علمی بودن، از ویژگی های بارز این دانش آموزان است.

وی در ادامه افزود: بزرگترین جریان فرهنگی کشور در اتحادیه مدرسه انقلاب است که در بهمن ماه دانش آموزان با برپایی نمایشگاه های جذاب از چگونگی شکل گیری انقلاب اسلامی و رشادتهای نوجوانان و جوانان انقلاب به تصویر کشیده می‌شود که حمایت مدیران مدارس استان در برپایی این جریان فرهنگی را می طلبد.

ایرج بیت اللهی مدیر کل آموزش و پرورش نیز در این جلسه گفت: مدرسه انقلاب یکی از بهترین نمونه فعالیت های تربیتی اتحادیه در مدارس است.

وی بیان کرد: تشکل دانش آموزی داوطلبانه و آگاهانه بوده و شرایط جذاب‌تری را برای اثرگذاری بر نوجوانان و جوانان دارد، چنانچه انجمن اسلامی دانش آموزی در طول انقلاب اسلامی سابقه درخشانی داشته است.

وی با بیان اینکه آمادگی لازم برای همکاری با اتحادیه را داریم، ابراز امیدواری کرد با هم افزایی ظرفیت های موجود استان شاهد شکوفایی اتحادیه دانش آموزی و درخشش دانش آموزان انقلابی در استان باشیم.

در پایان جلسه مدیر کل آموزش و پرورش استان از مکان دفتر اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان بازدید نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار