«شوگار» ویژه برنامه شب یلدای رادیو نمایش شد

تهران (پانا) - همزمان با فرا رسیدن شب یلدا، ویژه برنامه «شوگار» از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۴۰۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
«شوگار» ویژه برنامه شب یلدای رادیو نمایش شد

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، مارال دوستی سردبیر، تهیه‌کننده و نویسنده این برنامه رادیویی گفت: «شوگار» واژه‌ای کاملا پارسی است در واقع پارسی زبانان از روز تا شب را «روزگار» و از شب تا صبح را «شوگار» می‌گویند که البته از شوگار بسیار کم استفاده می‌شود اما در میان اقوام لر و بختیاری همچنان متداول است.
وی افزود: از آن‌جا که حرفه‌ من زبان‌پژوهی است برای ما بسیار مهم بود که برنامه شب یلدا را به درستی از جنبه هایی به مردم معرفی کنیم که به آن توجه نکرده اند برای همین در ابتدا از نام برنامه شروع کردیم.
دوستی ادامه داد: «شوگار» با محوریت موضوعی یلدا و عشق با شرکت میهمانان حضوری و تلفنی از تالار رودکی به روی آنتن رادیو نمایش می رود و مجید واشقانی،‌ نیما رییسی این برنامه را اجرا می‌کنند که من نیز گاهی در اجرا همراهی‌شان می‌کنم.
دوستی درباره‌ی ویژگی برنامه این‌طور ادامه داد: اجرای قطعات زنده در برنامه از شگفتی‌های برنامه خواهد بود. در این برنامه مهمانان حضوری و تلفنی از عشق و قصه‌ها برای مردم خواهند گفت. طبیعی است که از سینما و نمایش دور نخواهیم شد. لازم ذکر است علیرضا مرادی، نغمه دانش، فرانک آرتا و الهام حسامی کارشناسان برنامه پرانتز باز نیز حضوری متفاوت در ویژه برنامه شب یلدا خواهند داشت.
تهیه کننده رادیو نمایش تاکید کرد :نمایشی موزیکال در این برنامه پخش می‌شود که درباره شخصیت های یک کتاب است که قطعاتی را محسن بهرامی، نازنین مهیمنی، امیر زنده دلان، معصومه عزیزمحمدی، سعید سلطانی، معصومه نورزاد، علی جعفری، احسان پیرولیان، مهسا محمودی و فاطمه حدادی به نوازندگی و سرپرستی داریوش شهبازی و صدابرداری علی حاجی نوروزی در آن بازخوانی کرده‌اند.
دوستی در پایان گفت: همچنین این برنامه برای ناشنوایان نیز آماده شده. شوگار از ساعت ۲۰ روز سه شنبه تا ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود.
این برنامه کاری است از گروه برنامه‌های مستند و ترکیبی_نمایشی رادیو نمایش و لوگوی «شوگار» را مژگان نظریان طراحی کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار