تجلیل نماینده ولی فقیه آذربایجان شرقی از فعالیت‌های حوزه قرآن آموزش و پرورش

تهران (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در دیدار با مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از فعالیت‌های صورت گرفته در این حوزه تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل نماینده ولی فقیه آذربایجان شرقی از فعالیت‌های حوزه قرآن آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، میکائیل باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز که به بهانه تمهید مقدمات برگزاری پنجمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی دانش آموزان مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور و همچنین برپایی اجلاسیه کشوری نماز به میزبانی استان آذربایجان شرقی در تبریز به سر می برد دیداری با حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم ، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز داشت که در ابتدای این دیدارجعفر پاشایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گزارشی از فرآیند کمیته های مختلف تمهید مقدمات برگزاری پنجمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی و همچنین برپایی اجلاسیه کشوری نماز به میزبانی استان آذربایجان شرقی ارائه داد.

سپس باقری در این دیدار از حضور فعال نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در نمازجماعت مدارس همچنین فراهم کردن امکان نقش آفرینی دانش آموزان در تریبون های نماز جمعه به عنوان مؤذن، مکبر و ... و تجلیل هفتگی از دانش آموزان نخبه درحوزه قرآن، عترت و نماز به ویژه حافظینی که در مراکز دارالقرآن الکریم وزارت آموزش و پرورش تربیت می شوند در تریبون نمازجمعه و سایر موارد تقدیر کرد.

در پایان نیز حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم از فعالیت های ارزنده آموزش و پرورش در زمینه قرآن، عترت و نماز طی سال های اخیر تقدیر کرد.

وی ادامه داد: کارهای خوبی در زمینه بکارگیری ائمه جماعت مناسب برای مدارس صورت گرفته است البته نیازهای جامعه فراتر از این اقدامات است و باید نماز را طوری در بین دانش آموزان مدیریت و نهادینه کنیم که اگر وارد دانشگاه شدند استمرار آنها به امر نماز تداوم داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار