«نفس نفس» از فرزاد بختیاری منتشر شد

تهران (پانا) - «نفس نفس» جدیدترین اثر فرزاد بختیاری خواننده جوان کشورمان است که این اثر با ملودی و ترانه علی فرهاد و همکاری اشکان عرب و مهدی کریمی منتشر شده است.

کد مطلب: ۱۲۳۶۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
«نفس نفس» از فرزاد بختیاری منتشر شد

فرزاد بختیاری خواننده پاپ کشورمان پس از همکاری با آصف آریا و محسن شیرالی، هم اکنون جدیدترین اثر خود به نام «نفس نفس» را منتشر کرد. این قطعه با ملودی و ترانه علی فرهاد و همکاری اشکان عرب و مهدی کریمی منتشر شده است.

گفتنی است، فرزاد بختیاری به واسطه فعالیتش در زمینه وکالت، تکنیک های عقد قراردادهای موسیقی را به خوانندگان جوان توصیه می کند. وی معتقد است؛ سالانه قراردادهای مختلفی با هنرمندان عرصه موسیقی بسته می شود که بدون در نظر گرفتن اصول و قوانین است. خوانندگان و هنرمندان جوان حتما باید با یک مشاور حقوقی مشورت کنند. اگر تمام تهیه‌کنندگان، خوانندگان، آهنگ‌سازان و نوازندگان از قراردادهای قانونمند و دارای ضمانت اجرایی پیروی کنند، بسیاری از مشکلات بعدی در این زمینه حل می شود.

وی می گوید؛ حتی می توان گفت اگر در عقد قراردادها دقت بیشتری انجام شود و در پروسه قراردادهای موسیقی از مشاور و وکیل آگاه استفاده شود، بسیاری از مهاجرت های جوانان بااستعداد در زمینه موسیقی، کاهش پیدا می کند.

لازم به ذکر است که بختیاری از شاگردان محمد گلپایگانی و علیرضا افتخاری است اما به دلیل علاقه اش به موسیقی پاپ از سال 1395 بصورت حرفه ای وارد عرصه موسیقی شده است و با هنرمندان مشهور همکاری کرده است. تمامی آثار او دارای مجوز از دفتر موسیقی وزارت ارشاد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار