کاهش 10 درجه‌ای دمای تهران

تهران (پانا) - با نفوذ سامانه بارشی، آسمانی ابری و از ظهر امروز (۱۱آذر) تا قبل از ظهر فردا (۱۲آذر) در سطح استان بارش باران و برف کاهش قابل ملاحظه دما پیش‌بینی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۵۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
کاهش 10 درجه‌ای دمای تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران با نفوذ سامانه بارشی، آسمانی ابری و از ظهر امروز(۱۱آذر) تا قبل از ظهر فردا(۱۲آذر) در سطح استان بارش باران و برف و وزش باد در پاره‌ای نقاط همراه با وزش باد شدید و احتمال وقوع رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات مه آلود و گاهی کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

از امشب تا بامداد یکشنبه (۱۴آذر) کاهش قابل ملاحظه دما به‌طور میانگین ۷ تا۱۰درجه سلسیوس و یخبندان شبانه سطح زمین به‌ویژه در نیمه شمالی استان مورد انتظار است.

از اوایل امشب (۱۱آذر) تا صبح جمعه (۱۲آذر) با تقویت رطوبت سامانه بارشی به‌صورت متوسط تا شدید در نواحی شمالی از نیمه شب تا بامداد فردا، گاهی بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

در روزهای شنبه (۱۳آذر) تا دوشنبه (۱۵آذر) آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و از شنبه (۱۳آذر) تا دوشنبه (۱۵آذر) به دلیل پایداری نسبی جو، انباشت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا در نواحی پرتردد و صنعتی مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای۲- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (۱۲آذرماه) نیمه ابری با احتمال بارش پراکنده و گاهی وزش باد شدید و در بعد از ظهر صاف با بیشترین و کمترین دمای ۱۱ و ۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا (۱۳آذرماه) قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد و اوایل شب غبار محلی خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۲و ۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار