معاون وزیر راه و شهرسازی:

مشکلات اجرایی در برقراری انشعابات پروژه‌های مسکن برطرف شود

تهران (پانا) - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید خواستار تسریع در برقراری انشعابات و انجام تعهدات پروژه‌های در حال اجرا که با مشکلاتی مواجه هستند، شد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات اجرایی در برقراری انشعابات پروژه‌های مسکن برطرف شود

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، «حبیب‌اله طاهرخانی» در بازدید از برخی پروژه‌های مشارکتی و عمرانی در دست اجرای شرکت عمران شهر جدید اندیشه، از نزدیک در جریان روند اجرایی پروژه‌ها قرار گرفت و مسائل و مشکلات پیش‌روی پروژه‌ها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در جریان بازدید از پروژه‌های مسکونی و تجاری شهر جدید اندیشه، روند پیشرفت پروژه‌ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با سازنده‌هایی که فعال عمل کنند نهایت همکاری و کمک خواهد شد.

در جریان این بازدید، «مسلم خانی» مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه نیز ضمن ارائه گزارش کامل در خصوص پروژه‌های در دست اجرای شرکت از عزم شرکت عمران برای تکمیل پروژه‌ها در موعد مقرر خبر داد.

پروژه‌های «لیلیان پالاس»، «هزار دستان»، «مرکز شهر»، «تجاری مریم»، «مسکونی نرگس»، «سرای فرهنگی فاز۴ محله۷» و «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» از جمله پروژه‌هایی بودند که توسط معاون وزیر راه و شهرسازی مورد بازدید قرار گرفت.

مجتمع مسکونی نرگس برای ۱۷۶ واحد در زمینی به مساحت پنج هزار و ۷۰۸ مترمربع با ۶۱ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست. همچنین مجتمع مسکونی هزار دستان با ۲۶ طبقه مسکونی در یک‌هزار و ۵۴۶ مترمربع، پروژه مشارکتی خدماتی مریم با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فاز ۴ با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ساختمان فرهنگی محله ۷ فاز ۴ اندیشه با ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی از جمله پروژه‌هایی هستند که با مشارکت شرکت عمران شهرهای جدید در اندیشه در دست اجرا قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار