آغاز همکاری کیترینگ «هما» و هواپیمایی اتریش

تهران (پانا) - براساس قرارداد بین کیترینگ «هما» و شرکت هوایی اتریش، این شرکت هواپیمایی خدمات کیترینگ پروازهای خود را از کیترینگ «هما» تامین می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۳۴۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز همکاری کیترینگ «هما» و هواپیمایی اتریش

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، با کاهش شیوع کرونا و ادامه پروازهای شرکت هواییمایی لوفت هانزا به ایران، با عقد قرارداد سه ساله، تهیه و دریافت کیترینگ پروازی، از ۲۷ فروردین‌ماه سال جاری به شرکت هواپیمایی لوفت هانزا آغاز شد.

در همین راستا با شروع پروازهای هواپیمایی اتریش به ایران، این شرکت هواپیمایی نیز از ۲۴ آبان‌ماه سال جاری خدمات کیترینگ خود را از کیترینگ "هما" در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) دریافت می‌کند. پیشتر با شیوع کرونا و توقف پرواز شرکت‌های هواپیمایی خارجی، دریافت خدمات کیترینگ از این مرکز نیز توسط شرکت‌های خارجی متوقف شده بود.

با آغاز فعالیت کیترینگ «هما» مستقر در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۹۷، این مجموعه با اختیار داشتن به‌روزترین تجهیزات، پرسنل آموزش دیده و کسب گواهینامه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی و نیز رعایت استانداردهای صنعت غذایی مانند ISO۲۲۰۰۰ ، ISO۲۰۰۵ ،ISO۹۰۰۱ وHACCP در زمینه تهیه و تامین خدمات کیترینگ پروازهای "هما" و سایر شرکت‌های هواپیمایی خارجی که به فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) پرواز داشتند، فعالیت دارد.

کیترینگ «هما» با دارا بودن گواهینامه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی و به عنوان اولین دارنده نشان گردشگری حلال در خاورمیانه پیش از آغاز شیوع ویروس کرونا به ۱۳ شرکت هواپیمایی بین‌المللی خدمات کیترینگ ارائه می‌کرد.

این مجموعه آمادگی دارد با پایان یافتن شیوع کرونا و افزایش پروازهای ورودی به ایران علاوه بر شرکت‌های هواپیمایی لوفت هانزا و اتریش به سایر شرکت‌های هواپیمایی خدمات ارائه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار