در گفت‌وگو با پانا:

قاسمی‌پور: «یوسف نوری» بهترین گزینه برای سکانداری آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - دبیر اول کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دو گزینه قبلی پیشنهادی برای وزارت‌خانه آموزش و پرورش نتوانستند از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرند، تصریح کرد «یوسف نوری» برای سکانداری وزارت آموزش و پرورش، مطلوب است.

کد مطلب: ۱۲۳۲۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
قاسمی‌پور: «یوسف نوری» بهترین گزینه برای سکانداری آموزش و پرورش است

شیوا قاسمی‌پور در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه امروز شنبه 6 آذرماه برنامه‌ها و صلاحیت یوسف نوری، گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش از سوی کمیسیون آموزش بررسی خواهد شد اظهار کرد: «سومین گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش را به صورت حضوری ندیده‌ام، اما برنامه‌ها، کارنامه و اقدامات وی را مطالعه کردم. انشالله امروز نیز جلسه‌ای بررسی این برنامه‌ها در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.»

وی با اشاره به اینکه دو گزینه قبلی پیشنهادی برای وزارت‌خانه آموزش و پرورش نتوانستند از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرند، تصریح کرد: «یوسف نوری برای سکانداری وزارت آموزش و پرورش، مطلوب است.»

نماینده مردم سروآباد و مریوان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: «مجلس شورای اسلامی با توجه به وظیفه خود باید از بعد نظارتی، گزینه‌های پیشنهادی را بررسی کند. همچنین براساس میدان عمل افراد نیز باید این انتخاب صورت گیرد.»

قاسمی‌پور بیان کرد: «وزرای پیشنهادی باید ویژگی‌های بعد نظارتی مجلس شورای اسلامی را تامین کنند. در آموزش و پرورش نیز نباید ریسک کنیم زیرا 2 سال به دلیل شیوع ویروس کرونا، مدارس تعطیل بود و آموزش‌های مجازی نیز نتوانست جای آموزش حضوری را بگیرد.»

دبیر اول کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: «بحث بازگشایی و حضوری شدن مدارس، تامین مطالبات جامعه فرهنگی و دانش‌آموزی، کمبود نیرو و ... به یک انسان توانمند، قدرتمند و مدیر نیاز دارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار