بیش از۱۳ هزار نفر در طرح جهش مسکن در سیستان و بلوچستان ثبت‌نام کردند

زاهدان (پانا) - معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت ۱۳ هزار و ۱۸۶ متقاضی طرح جهش تولید مسکن تاکنون در شهرستان‌های زیر پوشش این اداره کل ثبت‌نام کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۲۶۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
بیش از۱۳ هزار نفر در طرح جهش مسکن در سیستان و بلوچستان ثبت‌نام کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، ابوالفضل مهدیار اظهار کرد: ثبت‌نام از متقاضیان واحدهای طرح جهش تولید مسکن در سامانه سمن در 7 شهر زاهدان، سراوان، خاش، رامشار، مهرستان، سیرکان و جالق در محدوده تحت پوشش این اداره کل در حال انجام است.
وی افزود: متقاضیان این طرح می‌توانستند از 28 مهرماه به مدت یک ماه از طریق سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده درصدد هستیم علاوه بر هفت شهر ذکر شده به مرور زمان در سایر شهرهای زیر پوشش این اداره کل نیز با تامین زمین مورد نیاز زمینه ثبت نام متقاضیان را فراهم کنیم.
وی بیان کرد: استفاده نکردن از تسهیلات دولتی در حوزه مسکن از اول انقلاب تاکنون، نداشتن مالکیت شخصی، متاهل بودن و حداقل پنج سال سکونت در شهری که تقاضا دارند را از جمله شرایط واگذاری مسکن در طرح جهش مسکن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار