بهتاش فریبا در گفت‌وگو با پانا

با عملکرد تیم فرهاد مجیدی به آینده استقلال امیدوار شدم

تنها ضعف استقلال در فصل جدید نیمکت شلوغ تیم است

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است با نمایشی که این تیم در دو هفته ابتدایی داشته، می‌توان به آینده امیدوار بود.

کد مطلب: ۱۲۲۵۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
با عملکرد تیم فرهاد مجیدی به آینده استقلال امیدوار شدم

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با پانا، درباره عملکرد استقلال مقابل ذوب آهن در هفته دوم لیگ برتر گفت: « استقلال مقابل ذوب آهن خیلی خوب بازی کرد، تیم به خصوص در خط دفاع عملکرد قابل قبولی از خودش نشان داد، البته ذوب‌آهن هم بازی خوبی ارائه داد. ذوب‌آهن و استقلال دو حریف جدی و قدیمی یکدیگر هستند بنابراین هر دو تیم تلاش کردند تا برنده این دیدار باشند، بازی اصلا راحت نبود. نیمه اول در اختیار استقلال بود و در نیمه دوم ذوب آهن جلو آمد. استقلال نسبت به بازی اول خیلی خوب ظاهر شد‌، با عملکرد تیم فرهاد مجیدی، به آینده استقلال امیدوار شدیم. ‌ اگر با همین فرمان جلو برود قطعا شرایط خوبی پیدا خواهد کرد. »

وی به تغییرات استقلال نسبت به هفته اول اشاره کرد و گفت: « استقلال در بازی اول با یک تغییر وارد زمین شد و آن هم حضور کوین یامگا بود. این بازیکن بسیار باتجربه بود و بسیار کارش را خوب انجام داد. ابتدا گفته بودند او دفاع راست است اما فرم بازی او به دفاع راست نمی‌خورد. این بازیکن کم کم خودش را به دروازه حریف نزدیک کرد و بسیار باتجربه و حساب شده بازی می‌کرد. البته نمی‌توان با یک بازی او را قضاوت کرد؛ تا به این جای کار بازیکن قابل قبولی بوده و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. »

فریبا به عملکرد کادر فنی و تعویض‌های که صورت گرفت اشاره کرد و گفت: « به نظرم کادر فنی هم در این دیدار نمره قبولی گرفت. ذوبی‌ها در فاز حمله بودند و استقلال نیاز به یک هافبک داشت، کادر فنی این موضوع را به خوبی درک کرد و تصمیم گرفت سعید مهری را به ترکیب اضافه کند. آنها بسیار تصمیم درستی گرفتند چرا که این بازیکن توانست چندین توپ خوب از بازیکنان بگیرد. به نظرم بازی برابر ذوب‌آهن به لحاظ فنی بسیار خوب بود و بازی فیزیکی بود و سرعت بالایی هم داشت. »

وی افزود: « به نظرم در این دیدار استقلال بسیار خوب بازی کرد و کم نقص ظاهر شد. بازیکنانی که در زمین حضور داشتند بسیار خوب عمل کردند اما متاسفانه تیم روی نیمکت آرامش بیشتری نیاز داریم. البته فرصت‌های گلزنی زیادی را هم از دست دادیم که اگر این اشتباهات قرار باشد در بازی‌های بزرگ هم تکرار شود یقه تیم را خواهد گرفت. متاسفانه تنها نقطه ضعف بازی شلوغی نیمکت بود که امیدواریم این ضعف نیز در آینده برطرف شود. »

فریبا تاکید کرد: « استقلال در دو بازی هفته اول به پیروزی رسیده و طبیعتا با این شرایط روحیه بازیکنان بالا رفته است. در دیدار با ذوب‌آهن استقلال سرتر بود و همین موضوع باعث شده بود آنها به لحاظ روحی روانی شرایط بهتری داشته باشند. امیدواریم تیم بتواند همین روند را ادامه دهد. تیم‌هااز حالا به بعد روی یامگا تمرکز بیشتری خواهند داشت و این بازیکن باید دقت‌اش را بالا ببرد تا حریفان او را آنالیز نکنند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار