معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا:

طرح همیار پلیس از اولویت‌های پلیس راهور است

تهران (پانا) - معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا طرح همیار پلیس را از اولویت‌های پلیس راهور برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح همیار پلیس از اولویت‌های پلیس راهور است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی سرهنگ عین الله جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا ضمن تشکر از برگزاری جلسه مشترک اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی و پلیس راهور کشور، گفت: سردار هادیانفر، رئیس پلیس راهور به همیاران پلیس بسیار معتقد هستند و برای طرح همیار پلیس اولویت قائل هستند و بارها به این نکته اشاره کرده‌اند که انشاالله پس از مرتفع شدن خطر کرونا دانش آموزان را در سالن هزار نفری پلیس راهور جمع‌آوری کنیم و آموزش‌های لازم را به آنها ارائه دهیم.

وی ادامه داد : طرح همیار پلیس منجر به کاهش ۱۸ درصدی تصادفات شده است و این بر طبق آمار و پژوهش هایی است که در مراکز معتبر پژوهشی انجام شده است.

جهانی افزود: در هفته ناجایی که گذشت مسابقه نقاشی برگزار شد که این طرح با همکاری آموزش و پرورش بود و به برندگان هم جوایز نفیسی اهدا شد و نقاشی های منتخب به صورت مجلدی ارائه خواهد شد.

معاون اجتماعی پلیس راهورگفت: در ناجا یک سامانه ای در حال طراحی است که مخصوص آموزش‌های همگانی است همیاران پلیس نیز در بخش راهنمایی و رانندگی می توانند وارد شود ثبت نام کنند و آموزش های لازم را دریافت کنند و این بخش از بخش های بسیار فعال خواهد بود.

جهانی با اشاره به سامانه آموزش های همگانی گفت: ممکن است طراحی این سامانه قدری طول بکشد تا آماده شود و تا آن زمان بهتر است از ظرفیت شبکه شاد برای ارائه محتوا های تولید شده در این زمینه استفاده کنیم و محتواها را در اختیار دانش‌آموزان قرار بدهیم.

وی افزود: به واسطه اینکه ۱۸ درصد کشته‌شدگان تصادفات زیر ۱۸ سال هستند پویشی به نام ۱۸۱۸ راه اندازی شده است زیرا ۱۸ درصد کشته شدگان از این افراد هستند که نه مقصر هستند و نه مسبب.

وی با اشاره به مشخصات این پویش گفت : با این پویش می‌خواهیم به نوجوانان عزیز پیام بدهیم که آینده کشور در اختیار شماست و جان شما برای ما عزیز و محترم است.

وی ادامه داد :‌در پایان سال نیز برای پویش ۱۸ ۱۸ جشنواره‌ای خواهیم داشت تا با نگاه مثبت آموزش و پرورش کارهای اساسی انجام بدهیم تا شاهد کاهش تخلفات راهنمایی و رانندگی باشیم.

جهانی افزود: پلیس و آموزش و پرورش هر دستگاه معتقد هستند که باید برای کاهش تخلفات راهنمایی و رانندگی در فضای مجازی تولید محتوای فوری داشته باشیم و در اختیار دانش‌آموزان قرار بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار