کلکسیونر ۹؛ آینده از آن معاصران است

تهران (پانا) - گالری آرتیبیشن که به شکل فعال بر اقتصاد هنر و فروش آنلاین آثار متمرکز است، قصد دارد در نمایشگاه جدید خود با عنوان " کلکسیونر ۹ ( هنر معاصر)" ، مجموعه‌ای از آثار مشهور هنرمندان سرشناس هنر معاصر را برای نمایش و فروش ارائه کند.

کد مطلب: ۱۲۲۵۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
کلکسیونر ۹؛ آینده از آن معاصران است

این نمایشگاه از هفتم آبان ماه در این گالری برگزار می‌شود و به مدت ده روز و تا 16 آبان برپا خواهد بود. در این مجموعه آثار مشهوری از هنرمندان بزرگ از جمله، محمد فاسونکی، رضا لواسانی، علیرضا آستانه، سمیرا علیخانزاده، قدرت‌الله عاقلی، فریدون آو، لادن بروجردی، ارسیا مقدم، راشین قربی، لیلا ویسمه، احمد امین‌نظر، اردشیر محصص، محمدعلی بنی‌اسدی، کیومرث هارپا، ایمان صفایی، فرهاد گاوزن، کتایون مقدم، مهدی فرهادیان، سپیده نوری، معصومه مظفری، علی شایسته، شیده تامی، نسترن صفایی و حسین چراغچی به نمایش در می‌آید.

آثار این مجموعه از هنرمندانی انتخاب شده که آثارشان در مجموعه‌های معتبر نگه‌داری می‌شوند و از این‌رو علاوه بر ارزش هنری برای سرمایه‌گذاری واجد اهمیت هستند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه تقویت نگاه اقتصادی در امر مجموعه‌داری است و از سوی دیگر مجموعه‌داران ترغیب می‌شوند تا مجموعه‌های خود را از نظر هنری به‌روز کنند. همچنین این نمایشگاه سبب خواهد شد که گالری آرتیبیشن راهی نو را در فعالیت چند ساله‌ خود در پیش گرفته و به ارائه و فروش آثار هنری مشهور از هنرمندان به‌نام معاصر هم بپردازد. آرتیبیشن پیش از این هم با برگزاری چندین نمایشگاه به اشاعه این نگاه فرهنگی-اقتصادی پرداخته است. مجموعه داری آثار از جهت ثبت تاریخ هنری و فرهنگی اهمیت پیدا کرده و امروز نیز به عنوان فضایی برای سرمایه‌گذاری در راستای تقویت اقتصاد هنر تجسمی کشور و شناخته شدن هنر تجسمی مطرح است. امروزه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی با وجود رسانه‌های اجتماعی، هنر تجسمی ایران را در سطح جهانی بیشتر مطرح می‌کند و همه این موارد به عنوان انگیزه‌ای برای برپایی چنین نمایشگاه‌هایی است.

نمایشگاه از ۷ تا ۱۶ آبان ادامه خواهد داشت و بازدید از این نمایشگاه هر روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۰ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۶ تا ۲۰ با هماهنگی قبلی امکان‌پذیر خواهد بود.
علاقمندان می‌توانند برای تماشای آثار از نزدیک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به نشانی: خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینۀ ارشاد، نرسیده‌ به همت، گل‌نبی (غرب)، میدان احمدی‌روشن (کتابی)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان دریا (قندی)، شماره شش، گالری آرتیبیشن مراجعه کنند.

همچنین نمایشگاه برای افرادی که در قرنطینه به سر می‌برند، به صورت آنلاین و همزمان با آغاز نمایشگاه در سایت آرتیبیشن (www. artibition. net) دایر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار