در مراسم معارفه استاندار جدید همدان:

وزیر کشور: با بودن در میان مردم، می‌توان اعتماد عمومی را افزایش داد

تهران (پانا) - در مراسمی با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، وزیر علوم، نماینده ولی فقیه در استان و تعدادی ازمدیران استان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، با تقدیر از شاهرخی، استاندار سابق، علیرضا قاسمی فرزاد به عنوان استاندار جدید همدان معرفی شد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کشور: با بودن در میان مردم، می‌توان اعتماد عمومی را افزایش داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وزیر کشور که امروز اول آبان ماه به همدان سفر کرد، همدان را یک نقطه کلیدی در غرب کشور دانست که نیاز به توجه ویژه دارد.

وحیدی وزیر کشور با حضور در نشست شورای اداری استان و مراسم تکریم و معارفه استاندار جدید همدان، گفت: خدمات مهندس شاهرخی در طول مدیریت خود، قابل تقدیر است.

وزیر کشور افزود: استاندار جدید آقای قاسمی فرزاد یک رزمنده و دارای سوابق متعددی در وزارت کشور است.

وحیدی افزود: مسیر ما به هر اندازه که ترسیم شود، می‌بایست به همان اندازه نیز کار و کوشش انجام دهیم.

وی با تصریح بر اینکه؛ مسئولان ما در خط مقدم هستند و باید ایستاد تا به پیروزی دست پیدا کنیم، گفت: با بودن در میدان و میان مردم، می‌توان اعتماد عمومی را افزایش دهیم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه؛ مدیران استانی باید با یک بینش جدید و توحیدی، جنبشی ایجاد کنند تا بتوانند موثر واقع شوند، گفت: استان‌های کشور، ظرفیت ارتقا زمینه‌های اقتصادی را دارند که نیاز به توجه و تلاش جدی دارد.

وحیدی افزود: استاندار به عنوان میدان‌دار صحنه، باید با همکاری نماینده ولی فقیه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، در خدمت به مردم نقش ایفا کند و منشا خدمت باشد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: استاندار وظیفه دارد مسیر بستر توسعه استان را هموار و زمینه‌های رشد آن‌ را فراهم‌ کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار