آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان ارشد دانشگاه آزاد

تهران (پانا) - ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان آزمون ارشد دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی آغاز شد و تا دوشنبه ادامه خواهد یافت.

کد مطلب: ۱۲۲۵۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان ارشد دانشگاه آزاد

پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون‌ کارشناسی ‌ارشد ناپیوسته‌ سال‌ ۱۴۰۰ می‌توانند هم‌اکنون نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

فرآیند ثبت نام به صورت مجازی صورت می‌پذیرد و همه پذیرفته شدگان از امروز تا روز دوشنبه ۳ آبان ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند جهت ثبت نام به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir مراجعه کنند.

بنا بر اعلام دانشگاه آزاد اسلامی، عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان به سامانه آموزشیار در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) صادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه‌های معتبر داخل و خارج کشور که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد، به انضمام ریز نمرات دوره کارشناسی با قید معدل از جمله مدارک لازم برای ثبت‌نام داوطلبان است.

تصویر تمامی صفحات شناسنامه، تصویر کارت ملی(پشت و رو)، شش قطعه عکس ۴×۳ تمام رخ (از یک نگاتیو) که اخیراً تهیه شده باشد (برای برادران مشمول ۱۲ قطعه) و مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران را مشخص کند، از جمله مدارک ثبت نام داوطلبان است.

شهریه پذیرفته‌شدگان از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت می‌شود. علاوه بر دو مورد مذکور دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه و فقط در نیمسال اول باید مبلغ ۲ میلیون و ۲۲۵ هزار ریال عنوان هزینه خدمات آموزشی، در سامانه آموزشیار پرداخت کنند.

حق بیمه حوادث دانشجویی مبلغ ۶۵۰۰۰ ریال (۶هزار و ۵۰۰ تومان) تعیین شده است که هر پذیرفته شده باید آن را در سامانه آموزشیار پرداخت کند.

همچنین پذیرفته‌شدگان واحدها و مراکز بین‌المللی و برون مرزی توجه داشته باشند که (مطابق آئین‌نامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) مجوز انتقال، مهمانی و جابجایی تحت هیچ شرایطی به آنها داده نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار