واریز سود شستا از ۵ آبان به حساب سهام‌داران

تهران (پانا) - سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت سود سالانه شستا از 5 آبان توسط سامانه «سجام» به حساب سهام‌داران واریز می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۲۵۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
واریز سود شستا از ۵ آبان به حساب سهام‌داران

به گزارش سازمان تامین اجتماعی، میرهاشم موسوی اظهارکرد: سود سهام مصوب سهامداران حقیقی دارای کد «سجام» از طریق شماره حساب اعلام شده در سامانه «سجام» توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سهامی عام)، از تاریخ ۵ آبان لغایت ۹ آبان به تدریج پرداخت خواهد شد.

وی افزود: با توجه به برگزاری مجمع شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی(شستا) و تصمیم گیری درباره سود قابل تقسیم، روند واریز سود به حساب سهام‌داران مطابق با روال جاری و از طریق «سجام» انجام می‌شود.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: براساس گزارش حسابرسی مستقل و بازرسی قانونی انجام شده توسط سازمان حسابرسی و مطابق با صورت‌های تأیید شده سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ سود خالص شستا ۳۱ هزار و ۱۴۸ میلیارد تومان است که سود پایه هر سهم ۲۱۹۹ ریال است.

موسوی خاطرنشان کرد: سهامداران حقیقی که فاقد کد «سجام» هستند، می توانند از تاریخ ۱۵ آذر سال جاری با مراجعه به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور با ارائه اصل کارت ملی و اعلام کد سهامداری نسبت به دریافت سود سهام خود اقدام کنند.

وی در خاتمه گفت: پرداخت سود سهامداران حقوقی، صندوق ها و سبدهای سرمایه گذاری نیز از تاریخ ۵ آبان از طریق واریز به حساب بانکی اعلام شده به این شرکت از طریق مکاتبات رسمی انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار