عجیب‌ترین غذاهایی که مردم جهان می‌‌خورند/عکس

تهران (پانا) - در سراسر جهان ترکیبات متفاوتی از غذاها وجود دارد که به‌عنوان عجیب‌ترین‌های این حوزه شناخته می‌شوند.

کد مطلب: ۱۲۲۳۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
عجیب‌ترین غذاهایی که مردم جهان می‌‌خورند/عکس

به‌گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، «ذائقه‌ها متفاوت است!» این جمله‌ای است که کسی که غذا‌های عجیب و غریب می‌خورد و برخی خوراکی‌ها که با هم سنخیت ندارند را ترکیب می‌کند، می‌گوید. در شبکه‌های اجتماعی ممکن است با ذائقه‌های عجیب و غریب برخی از افراد روبرو شده باشید. مثل فردی که شیرینی جات را با مرزه می‌خورد یا نوشیدنی‌ها را با غذایش مخلوط می‌کند. معمولا ویدئو‌ها و تصاویری که این افراد از غذا‌های عجیب و غریب خود در فضای مجازی منتشر می‌کنند، مورد توجه افراد زیادی قرار می‌گیرد.

در ادامه عجیب‌ترین غذا‌ها و نوشیدنی‌هایی که برخی از افراد می‌خورند، معرفی شده است:

خیارشور و کره بادام زمینی

اینکه برخی خیارشور را با کره بادام زمینی به صورت همزمان می‌خورند، در بین غذا‌های عجیب و غریب طبقه بندی می‌شود. برخی می‌گویند که طعم تندی خیار، با شیرینی بادام زمینی، مزه فوق العاده‌ای را به همراه دارد و برخی توصیه می‌کنند این ترکیب را یکبار امتحان کنید.

بستنی با سیب‌زمینی سرخ کرده

حتی شنیدن و تصور کردن این ترکیب هم حس عجیبی دارد. این مخلوط شاید در بین غذا‌های عجیب معروف‌ترین آن‌ها باشد. برخی از مردم به همراه سیب زمینی سرخ شده که پر از نمک است، بستنی وانیلی می‌خرند و شروع به خوردن همزمان این دو می‌کنند. در واقع از بستنی به عنوان سس کچاپ استفاده می‌کنند.

شکلات با آووکادو

بدون شک آووکادو یک غذای مفید و خوشمزه است و برخی هنگام تهیه نوشیدنی شکلاتی از آن استفاده می‌کنند تا بافت خامه‌ای به دست آید. برخی ترجیح می‌دهند برای داشتن بافت غلیظ به جای استفاده از کرم از آووکادو با پودر کاکائو استفاده کنند.

روغن زیتون با بستنی

در میان ترکیب‌های عجیب و غریب که برخی خوردن آن را توصیه می‌کنند این است که در روغن زیتون کمی نمک بریزید و آن را با بستنی وانیلی بخورید. برخی یکبار امتحان کردن این ترکیب ترش و شیرین را پیشنهاد می‌کنند.

مرغ ترد با نوشابه

این ترکیب ممکن است در ابتدا طبیعی به نظر برسد، اما افرادی هستند که مرغ را به طور کامل در نوشیدنی خود قرار می‌دهند و در این زمان است که این غذا عجیب می‌شود. عده‌ای این ترکیب عجیب را برای رسیدن به طعم شیرین و شور به صورت همزمان امتحان می‌کنند.

چیپس سیب‌زمینی با شکلات

چیپس سیب زمینی با شکلات همانطور که از نامش مشخص است، ترکیبی از چیپس سیب زمینی ترد در شکلات تلخ یا شیر است و یکی از غذا‌های مورد علاقه برخی از مردم به حساب می‌آید.

بیکن و موز

بعضی‌ها بیکن و موز را در نان قرار می‌دهند که عجیب به نظر می‌رسد، اما برخی می‌گویند در غذا‌های ترکیبی، این یکی از بهترین ساندویچ‌هایی است که می‌توان در طول زندگی خورد.

انبه با فلفل تند

این ترکیب که قبلا در ژاپن تهیه شده است، با ایجاد برش‌هایی در انبه و ریختن پودر فلفل در بین آن درست می‌شود و یکی از ترکیب‌های عجیب و غریبی است که بسیاری ترجیح می‌دهند آن را بخورند.

پیتزا با عسل

درست است، افرادی که خوردن این غذا را توصیه می‌کنند، تصمیم گرفتند سس گوجه فرنگی و سس مایونز را کنار بگذارند و از عسل به عنوان طعم دهنده‌ای برای پیتزا استفاده کنند.

فلفل تند با بستنی

برخی افراد ترجیح می‌دهند هنگام خوردن بستنی احساس داغی را هم در دهانشان حس کنند. در این ترکیب فلفل تند روی بستنی‌هایی با طعم وانیل یا شکلات ریخته می‌شود.

سس مایونز با کره بادام زمینی

برخی به جای مربا یا کره، ترجیح می‌دهند از ترکیب سس مایونز به همراه کره بادام زمینی استفاده کنند. برخی توصیه می‌کنند که می‌توان در این ترکیب از خیارشور نیز استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار