وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از قهرمانان مازندرانی تیم ملی کشتی:

استخدام پارالمپیکی‌ها با سرعت در حال اجرایی‌شدن است

دولت حامی ورزشکاران است / توفیقات ورزشی نمادی از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است/ تاکید وزیر کشور بر امنیت شغلی و مسکن ورزشکاران

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این که دولت حامی ورزشکاران است افزود پس از دستور و تاکید مقام معظم رهبری درخصوص اشتغال ورزشکاران پارالمپیکی، بلافاصله در دولت و با حمایت ویژه رییس‌جمهور اقدامات لازم درخصوص استخدام پارالمپیکی‌ها به سرعت در حال اجرایی‌شدن است.

کد مطلب: ۱۲۲۳۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
استخدام پارالمپیکی‌ها با سرعت در حال اجرایی‌شدن است

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدحمید سجادی عصر امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی مازندران در مسابقات جهانی ضمن تبریک روز ملی و هفته پارالمپیک به جانبازان و معلولین و روز ملی و هفته تربیت بدنی اظهار امیدواری کرد این مناسبت ها بتواند بستری برای ترویج هر چه بهتر فرهنگ ورزش باشد و منجر به دعوت هر چه بیشتر مردم برای مشارکت در برنامه های ورزشی شود.

وی به تاثیرات منفی شیوع ویروس کرونا در کشور اشاره کرد و ادامه داد: در ۲ سال اخیر به دلیل کرونا از جمع ورزشی ها کم شده که امیدواریم هر چه زودتر مردم برای انجام فعالیت های ورزشی به اماکن ورزشی بازگردند تا نشاط و سلامتی به جامعه برگردد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنانش از قهرمانان و دلاورمردان مازندران یاد کرد و گفت: نام این استان بر قلب ما حک شده و ارزش فوق العاده ای در عرصه های مختلف برای میهن عزیزمان مان خلق کرده است.

وی در ادامه از شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهیدان لشگر ۲۵ کربلا و شهدای مدافع حرم و حماسه خان طومان سوریه به نیکی یاد کرد.

سیدحمید سجادی دربخش دیگری از سخنانش سختی های ورزشکاران برای فتح سکوهای افتخار را مورد توجه قرار داد و گفت: از صفحه تلویزیون، ما چند مسابقه و یک قهرمانی و روی سکو رفتن را می بینیم تشویق می کنیم و خوشحال می شویم، این درحالی است که یک ورزشکار برای رسیدن به قهرمانی فشار زیادی از جمله تمرینات سخت بدنسازی، استرس و نگرانی های بسیاری را پشت سرمی گذارد.

وزیر ورزش و جوانان این نکته را مورد توجه قرار داد که تنها ورزشکار با انگیزه می تواند این لحظات بیاد ماندنی را تحمل و درک کرده و پشت سر بگذارد تا برای کشور افتخار کسب کند.

وی در ادامه ضمن قدردانی مجدد از تلاش های تمامی مربیان، ورزشکاران ، کادرفنی، مسئولان ورزش در استانها و فدراسیون های ورزشی اظهار داشت : نکته قابل توجه این است که وقتی نتیجه مطلوب در رویداد های ورزشی بدست می آید اولین کسی که خوشحال می شود خود ورزشکار است چرا که می داند با این نتیجه دل مردم کشورش را شاد کرده و باعث فخر هم میهنانش شده است.

سیدحمید سجادی با بیان اینکه توفیقات ورزشی نمادی از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: از طرف ملت بزرگ ایران از همه تشکر و قدردانی می کنم چرا که باکسب این مدال ها بعد از بازی های المپیک، در میان همه مشکلات، روحیه نشاط و شادابی به مردم هدیه شد.

وی از این مسابقات به عنوان مقدمه ای برای حضور موفق در المپیک بعدی یاد کرد و خطاب به ورزشکاران قهرمان گفت: کمتر از ۲ سال و هشت ماه تا المپیک آینده باقی مانده است. شما اکنون در تراز جهانی هستید و آنچه نیاز است تا این موفقیت ها تداوم یابد باید برآورده کنیم تا این روحیه برای تداوم قهرمانی حفظ شود.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش مطالبی را در خصوص مستندسازی و اسطوره سازی ارایه کرد و افزود: این اقدامات می تواند بستر فرهنگ سازی در خصوص توسعه ورزش در ابعاد مختلف را مهیا کند که در ورزش میهن ما کشتی ورزشی اسطوره ساز است. ضمن اینکه با مستندسازی و تاریخ نگاری باید اقدام امروز شما در تاریخ ثبت شود.

وی در ادامه با تاکید براینکه مسئولان ورزش در کنار ورزشکاران و قهرمانان هستند، اظهار داشت: در مسیر هر موفقیت بزرگ، دشواری های بسیاری وجود دارد و ما قول می دهیم کنار قهرمانان و پهلوانان باشیم تا از دشواری ها راحت تر عبور کنیم.

سجادی در ادامه سخنانش اهمیت امنیت شغلی و مسکن ورزشکاران را مورد توجه قرارداد و افزود: من در سن ۳۲، ۳۳ سالگی که در تیم ملی دو و میدانی بودم مجبور شدم از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم چون مهمترین و سنگین ترین عامل پایان قهرمانی من این بود که مجبور شدم ۳ نوبت در روز کار کنم و ۲ جلسه تمرین داشته باشم‌ و چون به مرور جسمم پاسخگو نبود مجبور به خداحافظی شدم.‌

وی با تاکید بر این که دولت حامی ورزشکاران است افزود: پس از دستور و تاکید مقام معظم رهبری درخصوص اشتغال ورزشکاران پارالمپیکی، بلافاصله در دولت و با حمایت ویژه رییس جمهور اقدامات لازم درخصوص استخدام پارالمپیکی‌ها به سرعت در حال اجرایی شدن است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ۱۱ ماه دیگر بازی‌های آسیایی را در پیش داریم، گفت: امیدواریم راه را در کنار هم هموار کنیم و با همکاری یکدیگر در رویدادهای پیش رو موفق باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار