بحری‌زاده: مانور تشکیلاتی فرزندان روح‌الله در هفته دانش‌آموز برگزار می‌شود

تهران (پانا) - جلسه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌‌آموزی پیرامون برنامه‌های روز 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز صبح امروز با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش و قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی، مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی و تشکل‌های دانش‌آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
بحری‌زاده: مانور تشکیلاتی فرزندان روح‌الله در هفته دانش‌آموز برگزار می‌شود

اسماعیل بحری زاده مشاور وزیر آموزش و پرورش در این جلسه با تاکید براینکه تشکل‌های دانش‌آموزی یک هدف مشترک دارند و آن تربیت اسلامی دانش‌آموزان است اظهار کرد: این تربیت در نقش آفرینی دانش‌آموزان شکل می‌گیرد لذا ماموریت در سازمان دانش‌آموزی، تربیت دانش‌آموزان در تمام ابعاد و ارتقای جامع پذیری آنان است.

وی با اشاره به اینکه تربیت در حضوری بودن مراسم و ارتباط چهره به چهره اتفاق می‌افتد افزود: در سازمان دانش‌آموزی اصول و فرایندهای اجرایی به ویژه تشکیلات پیشتازان بازنگری شده است و اکنون تمام فعالیت‌ها و نشان‌ها مبتنی بر سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب است که سال تحصیلی نیز سال آغاز این موضوع بود.

بحری زاده خبر داد مانور تشکیلاتی یاوران را امسال در دو بخش برگزار می‌کنیم؛ مانور یاوران تحت عنوان فرزندان روح الله از ۸ تا ۱۳ آبان برگزار می‌شود که محور موضوعی آن استکبارستیزی است.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی ادامه داد: در ۱۳ آبان و هفته دانش‌آموزی ۲ اسوه شهید دانش‌آموز بهنام محمدی و حسین فهمیده را محور قرار دادیم. همچنین ظرفیت مجلس دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا را در این مانور تشکیلاتی متمرکز کردیم.

برای دانش‌آموزان با زبان آمار از انقلاب بگوییم

علی رمضانی نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت نقش دانش‌آموزان در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در این مدت همکاری با تشکل‌های دانش‌آموزی به یک زبان مشترک رسیدیم و فعالیت‌های صورت گرفته در یک راستاست.

وی افزود: لازم است برای دانش‌آموزان با زبان آمار از انقلاب بگوییم زبان آمار بسیار ارزشمند است میزان دانش‌آموزان، مدارس، امکانات در کشور و ... از جمله موارد مهم در این راستاست.

رمضانی ادامه داد: انقلاب اسلامی خدمات بسیاری به مردم کرده است که باید تمام این موارد را برای دانش‌آموزان بازگو و در این راستا تلاش کنیم.

روز ۱۳ آبان مانوری از توانمندی واکسینه شدن جامعه فرهنگی و دانش‌آموزان است؛ سیاست ما در روز ۱۳ آبان مطابق با دولت سیزدهم و ایران قوی خواهد بود

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی بیان کرد: امیدواریم در روز ۱۳ آبان حضور پررنگ دانش‌آموزان را داشته باشیم چراکه روز ۱۳ آبان یک مانور جریان ساز است که حضور دانش‌آموزان را می‌طلبد.

فعالیت مجدد مرکز کنترل اردویی

وی خبر داد بعد از بازگشایی مدارس هر دانش‌آموزی که بخواهد از مدرسه خارج شود باید از مرکز کنترل اردویی مجوز بگیرد لذا تلاش داریم این مرکز را مجدد بازگشایی کنیم.

رمضانی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور و حضور دانش‌آموزان را به زودی خواهیم داشت افزود: روز ۱۳ آبان مانوری از توانمندی واکسینه شدن جامعه فرهنگی و دانش‌آموزان است؛ سیاست ما در روز ۱۳ آبان مطابق با دولت سیزدهم و ایران قوی خواهد بود.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی با اشاره به نظر مثبت سرپرست وزارت آموزش و پرورش بر همکاری با تشکل‌های دانش‌آموزی گفت: در روز ۴شنبه ۱۲ آبان نواختن زنگ استکبارستیزی را داریم و روز ۵شنبه ۱۳ آبان نیز راهپیمایی برگزار خواهد شد.

به گزارش پانا، در این جلسه هریک از افراد به بیان نقطه نظرات خود درباره برنامه‌های روز ۱۳ آبان پرداختند و برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی، سازمان جمعیت هلال احمر، سازمان دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان شرح داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار