از ایثار و برومندی «علی لندی» جوان غیور ایرانی در کتب درسی یاد شود

تهران (پانا) - اعضای کنگره همفکری بسیج دانش‌آموزی برای یاد شدن از نام علی لندی در کتب درسی به رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی پیام دادند.

کد مطلب: ۱۲۱۷۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
از ایثار و برومندی «علی لندی» جوان غیور ایرانی در کتب درسی یاد شود

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانش‌‌آموزی، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع هشت ساله ملت ایران مجموعه در هم تنیده ای از عظمت ها و جلوه های جلال و جمالی است که یک ملت می تواند در نمایشگاه زندگی تاریخی خود به نمایش بگذارد.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

جناب آقای حسن ملکی رییس محترم سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور

با سلام و اهدای تحیات خدمت شما شما

دوران دفاع مقدس بی شک برگ زرینی در تاریخ کشورمان است؛ دورانی که در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین اسلامی است ، دورانی که رشادت و فداکاری نوجوان و جوانان غیورمند ، انقلاب ، نظام ، جان و مال مردم را بیمه کرد . دلاورمردی‌های شهدای دانش آموز دفاع مقدس، صفحاتی زرین را در تاریخ ایران بر جای نهاد .

جوانان و نوجوانان دانش آموز ، هم در پیروزی انقلاب اسلامی و هم در هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین کننده ای داشته و با طلایه داری در جبهه ها و تقدیم بیش از ۳۶۰۰۰ شهید و هزاران جانباز و آزاده در طول دوران جنگ تحمیلی همچون شهید محمد حسین فهمیده و شهید بهنام محمدی دین خود را به اسلام و انقلاب اسلامی به خوبی ادا نمودند.

جوانانی شجاع همچون شهید محمد حسین فهمیده که نه تنها اسوه رشادت و فداکاری هستند بلکه الگوی تمام عیار از خودگذشتگی برای همه نوجوان و جوانان میهن اسلامی ما شدند .

در این عصر باور اینکه شهید فهمیده هایی هم وجود دارد سخت بود که بار دیگر" علی لندی " آن را با روحیه ایثار به نمایش گذاشت و الحق که شایسته است با مسمای شهید علی لندی روی دست گرفته شود .

جناب آقای ملکی ؛ معرفی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دانش آموز دفاع مقدس و دلیرمردان و از خودگذشتگانی همچون" علی لندی " به عنوان الگو گیری رفتاری ، تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و سرمشق قرار دادن انان برای نسل آینده سازان ایران ، از اهمیت انکار نشدنی برخورد دار است که خود بیشتر از ما آگاه هستین.

ما در کنگره ملی بسیج دانش آموزی کشور به عنوان نماینده جامعه ۵ میلیونی بسیج دانش آموزی از حضرتعالی خوستاریم که از ایثار و برومندی این جوان غیور ایرانی در کتب درسی یاد شود و نظام تعلیم و تربیت به خصوص سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور به وظیفه خود در تعمیق این رفتار های سلحشورانه عمل کند تا رفتار و خون پاک این جوانان راهنمای نسل جدید انقلاب باشد .

و السلام علیکم و علی عبادالله الصالحین و رحمه‌الله و برکاته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار