کاظمی: مدرسه تلویزیونی ایران یکی از ارکان مهم تعلیم و تربیت است

مدرسه تلویزیونی ایران با پوشش‌دهی در سراسر کشور و تدریس‌های نمونه، ممتاز و منحصر به فردی که برای جامعه معلمان ارائه می‌دهد، گنجینه ارزشمندی از روش‌های برتر تدریس است

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران یک شاهکار آفرید و برگ زرین بر افتخارات ملی خود در تاریخ صدا و سیما افزود. اولین دستگاهی که بهترین واکنش را به یک بحران جدی نشان داد صدا و سیما بود.

کد مطلب: ۱۲۱۷۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: مدرسه تلویزیونی ایران یکی از ارکان مهم تعلیم و تربیت است

علیرضا کاظمی در آیین افتتاحیه مدرسه تلویزیونی ایران که صبح امروز شنبه سوم مهرماه از شبکه آموزش پخش شد با بیان اینکه صبح امروز زنگ آغاز سال تحصیلی با حضور رئیس جمهور در یکی از مدارس محروم استان تهران به صدا درآمد اظهار کرد: مدرسه تلویزیونی ایران با تمام مدارس یک وجه ممیزه‌های منحصر به فردی دارد و جای آن را نمی‌تواند فضای دیگری پر کند.

وی افزود: امروز مدرسه تلویزیونی ایران با پوشش دهی در سراسر کشور و تدریس‌های نمونه، ممتاز و منحصر به فردی که برای جامعه معلمان ارائه می‌دهد گنجینه ارزشمندی از روش‌های برتر تدریس است که معلمان ما در جای جای کشور می‌توانند از آن استفاده کنند.

کاظمی با تاکید براینکه امروز مدرسه تلویزیونی ایران به عنوان یکی از ارکان مهم تعلیم و تربیت قرار گرفته است ادامه داد: در بازگشایی مدارس، آموزش و پرورش با 3 رکن مدرسه تلویزیونی ایران، شبکه شاد و آموزش حضوری فعالیت خواهد کرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ضمن تشکر از فعالیت صدا و سیما گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران یک شاهکار آفرید و برگ زرین بر افتخارات ملی خود در تاریخ صدا و سیما افزود. اولین دستگاهی که بهترین واکنش را به یک بحران جدی نشان داد صدا و سیما بود.

وی درباره اینکه اگر پشت صندلی دانش‌‌آموزی بنشینید به معلم خود چه می‌گویید؟ عنوان کرد: من می‌گویم «از صمیم دل دوستت دارم» زیرا آنچه امروز داریم از معلمان خود داریم. رکن اصلی تعلیم و تربیت معلمان هستند، اولین واکنش را به بحران کرونا نشان دادند و در عرصه‌های مختلف حماسه آفریدند.

کاظمی با بیان اینکه شهادت «علی لندی» یاد شهید فهمیده را زنده کرد و نشان داد این نسل یاد شهدا را گرامی می‌دارند اظهار کرد: در بحث کتب درسی نیز امیدواریم درسی با این مضمون تبیین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار