وزیر فرهنگ مطرح کرد؛

تلاش برای بهبود اقتصاد هنر

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ در دیدار با هنرمندان تجسمی با بیان اینکه ظرفیت‌های قابل توجهی در حوزه اقتصاد هنر وجود دارد، می‌‌گوید ایران جزو کشورهای مطرح و دارای جایگاه بالا در تولید آثار هنری است، بنابراین در بخش اقتصاد هنر هم باید به این رتبه برسد و تلاش بر این است که بازارهای جهانی به دست آورده شوند.

کد مطلب: ۱۲۱۷۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای بهبود اقتصاد هنر

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در دیداری صمیمانه با هنرمندان تجسمی که در تالار وحدت برگزار شد، ضمن قدردانی از هنرمندانی که دغدغه ها و مشکلات حرفه‌ خود را بیان می کنند، اظهار داشت: بنده در درجه اول معلم دانشگاه هستم و همیشه تلاش کرده ام گوش شنوا داشته و در عین حال گفت‌وگو کنم و پاسخ بدهم و فضای صمیمانه را در همه فعالیت های خود ایجاد کنم.

وی یادآور شد: امشب دغدغه‌های هنرمندان را شنیدم و بعضی سوء تفاهم‌های به وجود آمده، موجب احساس نگرانی نزد ایشان شده است. به عنوان فردی که حدود ۲۳ سال در حوزه‌های مرتبط با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کار کرده ام، معتقدم عمده اظهارات عزیزان کاملا دقیق بود. با بعضی از دوستانی ‌که امشب صحبت کردند پیش از این در شورای هنر به عنوان نماینده صدا و سیما از نزدیک جلسه داشتم و با موضوعات مطرح شده بیگانه نیستم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: گفت و گو با اصحاب فرهنگ و هنر و شنیدن دغدغه‌های آن ها ادامه خواهد داشت، در اولین انتصاب های خود در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آقای شالویی را که در گذشته مدیرکلی هنرهای تجسمی را در سابقه خود دارند، به عنوان مدیرکل حوزه وزارتی و امین خود انتخاب کردم و هدف من از این انتخاب تجربه ایشان در حوزه های متنوع فرهنگ از جمله هنرهای تجسمی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار