با حضور دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استان کرمان

جشن شکوفه‌ها در دبستان دخترانه معرفت یک ناحیه 2 کرمان برگزار شد

کرمان(پانا) - با حضور دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استان کرمان، جشن شکوفه‌ها در دبستان دخترانه معرفت یک ناحیه 2 کرمان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
جشن شکوفه‌ها در دبستان دخترانه معرفت یک ناحیه 2 کرمان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به نوآموزان و خانواده ها گفت: مدرسه که باز می شود به این معنی است که حال جامعه خوب است، حال بچه ها و خانواده ها خوب است.

محمود امانی خطاب به نوآموزان گفت: گروه زیادی از کارشناسان، سال ها و ماه ها تلاش کرده اند تا کتاب های درسی را برای شما آماده کنند، معلمان تلاش کرده اند تا بتوانند به خوبی درس به شما درس بدهند، عده ای در شهرها برنامه ریزی کرده اند تا شهر در آرامش و آماده باشد و عده ای هم مدافعان سلامت هستند و برای درمان بیماران کرونایی زحمت کشیده اند، دانشمندان هم با تولید واکسن ما را برابر بیماری کرونا واکسینه کرده اند.

وی افزود: عده ای هم در جبهه ها سال ها قبل مجاهدت کردند تا امروز آرامش و امنیت داشته باشیم و امروز همه ما مدیون این عزیزان هستیم، شهدای گرانقدر که به طور ویژه یاد می کنم از شهید قاسم سلیمانی فرزند دیار کریمان.

برپایه این گزارش، جشن شکوفه ها که در دبستان معرفت یک ناحیه دو کرمان با حضور دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان استان برگزار شد، با برنامه های شاد و متنوع با اجرای مجریان کودک سیمای مرکز کرمان همراه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار