راهیابی 203 اثر به مرحله دوم داوری تصویرگری جلد کتا‌ب‌های درسی دوره ابتدایی

تهران (پانا) - دبیر جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی از راهیابی 203 اثر از 111هنرمند به مرحله دوم داوری‌های این جشنواره خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی 203 اثر به مرحله دوم داوری تصویرگری جلد کتا‌ب‌های درسی دوره ابتدایی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، مجید ذاکری گفت: 593 اثر از 389 هنرمند به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که بلافاصله مراحل آماده سازی و انتخاب مرحله اول آثار صورت پذیرفت. مرحله دوم داوری نیز در حال انجام است و تمام تلاش داوران و همکاران در دبیرخانه بر آن است که نتایج بررسی نهایی آثار تا اول مهر اعلام شود.

وی افزود: بدیهی است تمدید یک ماهه مدت جشنواره برای ارسال آثار، تعطیلات مکرر کرونایی و غیر حضوری بودن بررسی آثار اندکی داوری را به تاخیر انداخت.

ذاکری گفت: قرار است در مرحله سوم داوری که به صورت حضوری برگزار خواهد شد، از بین این 111 هنرمند 24 نفر انتخاب و در هفته اول مهرماه اعلام شود.

وی تاکید کرد: مخاطبین و بازدیدکنندگان محترم می‌توانند از طریق سایت جشنواره به آدرس www.tcif.oerp.ir ( بخش داوری از نگاه بازدیدکنندگان) به آثار برتر از نگاه خود رای بدهند و به اثری که در این بخش حائز بیشترین رای باشد به صورت جداگانه جوایزی اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار