حضور معلمان فیلم‌ساز در هیأت انتخاب پنجاه‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد

تهران (پانا) - دبیر باشگاه معلمان فیلم‌ساز از نقش‌آفرینی معلمان هنرمند فعال و حضور معلمان فیلم‌ساز در هیأت انتخاب پنجاه‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور معلمان فیلم‌ساز در هیأت انتخاب پنجاه‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، روح‌الله مالمیر رئیس دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد با اعلام این خبر افزود: در راستای عملیاتی کردن سیاست‌های حاکم بر پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، در صدد هستیم تا زمینه‌هایی فراهم آوریم که معلمان فیلم‌ساز عضو باشگاه معلمان فیلم‌ساز، در این دوره از جشنواره فیلم رشد نقش فعال و پررنگ‌تری داشته باشند. به همین دلیل فراخوان دعوت به همکاری برای معلمان هنرمند ارسال شده و به زودی تعدادی از آنان برای نخستین‌بار ابلاغ داوری در هیأت انتخاب جشنواره فیلم رشد دریافت خواهند کرد.

دبیر باشگاه معلمان فیلم‌ساز ادامه داد: همه معلمان فیلم‌ساز سراسر کشور که در عرصه فیلم‌سازی نقش‌های مختلفی را ایفا می‌کنند می‌توانند با عضویت در این باشگاه نوپا، زمینه‌های حضور فعال و مؤثرتر خود را در تولید فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد فراهم آورند و با ارائه نظرات و پیشنهادات خود ما را در ارائه خدمات بیشتر و بهتر به جامعه فرهنگیان کشور یاری دهند. علاوه بر معلمان رسمی و شاغل که تجربه فیلم‌سازی حرفه‌ای در رزومه هنری خود دارند، معلمان فیلم‌ساز بازنشسته نیز می‌توانند با مراجعه به نشانی http://filmclub.roshd.ir/entekhab در این فراخوان ثبت‌نام نمایند و خود را برای عضویت در هیأت انتخاب فیلم‌های پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد کاندید کنند.

بنا بر اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، ‌ فراخوان پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از نهم شهریورماه منتشر شده و دبیرخانه این جشنواره در دو بخش ملی و بین‌المللی تا تاریخ پانزدهم مهرماه 1400 پذیرای فیلم‌های دانش‌آموزان متوسطه دوم، ‌دانشجومعلمان، معلمان و سایر فعالان عرصه فیلم‌سازی در داخل و خارج از کشور خواهد بود. علاقه‌مندان تا پانزدهم مهرماه فرصت دارند با مراجعه به سایت eff.roshd.ir ضمن مطالعه و رعایت ضوابط آئین‌نامه جشنواره فیلم رشد، از دو روش زیر نسبت به ثبت نام و تحویل آثار خود اقدام کنند.

الف) تکمیل فرم شرکت در جشنواره و بارگذاری لینک اثر در سامانه eff.roshd.ir

ب) تکمیل فرم شرکت در جشنواره، دریافت کد رهگیری و ارسال اثر بر روی لوح فشرده به نشانی:

تهران- خیابان ایرانشهر شمالی- نبش کوچه آذرفر- پلاک 270 - دبیرخانه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

شماره تلفن‌های دبیرخانه پنجاه و یکمین فیلم رشد : 87196563 - 87196557 - 88301479 (021) در روزهای فعال از ساعت 8 صبح تا 14 آماده پاسخگویی به سؤالات شرکت کنندگان است.

همچنین نشانی الکترونیکی eff.roshd@oerp.ir آماده دریافت پیام‌های مکتوب فیلم‌سازان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار