امکان دسترسی به اطلاعات و داده‌های دانشگاه فرهنگیان در سامانه ساعا فراهم است

تهران (پانا) - مدیر کل نظارت و تعالی سازمانی دانشگاه فرهنگیان، با تاکید بر قدرت رهبری، سازماندهی، برنامه‌ریزی و کنترل و نظارت به هنگام مدیران دانشگاه در راستای تحقق اهداف سازمانی گفت امکان دسترسی به اطلاعات و داده‌های دانشگاه فرهنگیان در سامانه ساعا فراهم است.

کد مطلب: ۱۲۱۶۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
امکان دسترسی به اطلاعات و داده‌های دانشگاه فرهنگیان در سامانه ساعا فراهم است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، ابراهیمی، مدیر کل نظارت و تعالی سازمانی دانشگاه در نشست رابطان فعال سامانه HES در محل سالن اجتماعات شهید چمران دانشگاه، با بزرگداشت هفته دفاع مقدس و اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی در بهار تعلیم و تربیت تلاش و همت همه فعالان عرصه مدیریت و راهبری سامانه حس در سازمان مرکزی و مراکز دانشگاهی سراسر کشور را ستودنی خواند.

ابراهیمی، با اشاره به تغییر رویکرد دولت از سال 94 مبنی بر استقرار دولت الکترونیک در سازمان ها و ارگان های دولتی، تصریح کرد: در سازمان ها مجموعه ای از داده ها و اطلاعات پراکنده موجود بود که با استقرار دولت الکترونیک گردآوری داده ها و فرایندها به صورت یکپارچه در سامانه ای مرتبط به منظور شرح وضع موجود در زمان ممکن لازم و ضروری به نظر می رسید.

مدیر کل نظارت و تعالی سازمانی دانشگاه فرهنگیان، راه اندازی سامانه ساعا از جانب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را فعالیتی مهم و اثرگذار در این خصوص اعلام کرد و گفت: سرمایه های مهم ارتباطات، انسانی و ساختاری تسهیل کننده کار تیمی در حکمرانی داده ها به شمار می رود.

این مقام مسؤول، با تاکید بر هماهنگ سازی و متناسب سازی ساختارهای جدید و قدیم خاطر نشان کرد: اتوماسیون دفتر برنامه ریزی و فرایند دفتر گسترش آموزش عالی، دسترسی به اطلاعات اعضا و فارغ التحصیلان، مراکز و واحدها و ساختارهای سازمانی و تشکیلات سامانه های دانشجویی و پژوهشی، هم اکنون در سامانه ساعا قابل دسترسی است.

ابراهیمی، برگزاری دوره آموزشی کار با سامانه برای همه افراد در همه دوره ها به منظور فهم مشترک و بومی سازی سامانه متناسب با ساختارهای دانشگاه فرهنگیان را اقدامی موثر از جانب مسؤولان وزارت علوم برشمرد و افزود: نظم دهی دقیق در پاسخگویی به موقع به همکاران و جلوگیری از ارجاع امور به افراد غیرمسؤول و همچنین افزایش تعامل با وزارت علوم، تسریع کننده دستیابی به اهداف مد نظر توسط مدیران و مسؤولان دانشگاه فرهنگیان است.

وی، در پایان با تاکید بر قدرت رهبری، سازماندهی، برنامه‌ریزی و کنترل و نظارت به هنگام مدیران دانشگاه در راستای تحقق اهداف سازمانی، اظهار داشت: شاخص‌هایی چون پاسخگویی به موقع به رابطان استانی، همکاری و مشارکت در تصمیم گیری های سازمانی، وجدان کاری، انضباط اجتماعی، خلاقیت و نوآوری و تقویت روحیه کار گروهی از جمله اولویت های مهم سازمان های پیشرو و موفق است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار