اخوان: شاد برای مشترکان همراه اول و تمام کاربران رایگان است

تهران (پانا) - مدیرعامل همراه اول با اعلام رایگان بودن شبکه شاد، بیان کرد آموزش و پرورش در کرونا یکی از مجموعه‌های پیشتاز در ارائه خدمات در فضای مجازی بود که ناشی از تدبیر وزیر و اعضای شورای معاونان است.

کد مطلب: ۱۲۱۶۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
اخوان: شاد برای مشترکان همراه اول و تمام کاربران رایگان است

مهدی اخوان در مراسم رونمایی از نسخه جدید شبکه دانش‌آموزی «شاد» به مناسبت آغاز سال تحصیلی با بیان اینکه مفتخریم در این موضوع همراه شما و آموزش و پرورش هستیم اظهار کرد: امسال نیز تامین زیرساخت‌های مورد نیاز شاد و خدمات مورد نیاز فنی را برعهده داریم خداراشاکریم نعمت خود را که خدمت به بندگان است نصیب ما کرده است.

وی افزود: شاد پیشرفت‌هایی نسبت به سال گذشته داشته و خدمات متنوعی به آن اضافه شده است و در سطح و کیفیت آن نیز پیشرف‌ هایی دیده می‌شود این شبکه از حیث پایداری سرویس و کیفیت و سرعت خدمات پیشرفت دارد.

اخوان ادامه داد: شاد برای مشترکان همراه اول و تمام کاربران رایگان است این موضوع وظیفه ما است که امسال نیز به این خدمت ادامه دهیم همچنین مرکز مونیتورینگی فراهم شده که در یک فراخوان اعلام می‌شود تمام ظرفیت‌های استارتاپی کشور که انگیزه طراحی و ارائه خدمت در بستر شاد را دارند، به صورت تجمیع شده گرداوری شود و پس از اخذ مجوزهای لازم خدمات را به صورت متنوع در کنار سایر خدمات در شاد ارائه کنیم.

مدیرعامل همراه اول بیان کرد: آموزش و پرورش در کرونا یکی از مجموعه‌های پیشتاز در ارائه خدمات در فضای مجازی بود که ناشی از تدبیر وزیر و اعضای شورای معاونان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار