فرمانده کل ارتش: دافوس محل تولید علم و تاکتیک است

تهران (پانا) - فرمانده کل ارتش در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دوره 32 دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با بیان اینکه دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) قطب و محل تولید علم و تاکتیک  است تاکید کرد خلاقیت، ابتکار، ابداع و نوع آوری از دافوس بروز و ظهور پیدا می کند.

کد مطلب: ۱۲۱۶۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده کل ارتش: دافوس محل تولید علم و تاکتیک است

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دوره 32 دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش خطاب به دانشجویان گفت: شما از امروز وارد یک مرحله بسیار مهم از فرآیند خدمتی خود شده‌اید، با قرار گرفتن در فضای درس، بحث و پژوهش و در محضر استادان بعد از یک مدت کوتاهی تغییر را در خود احساس می‌کنید.

وی ادامه داد: این مقطع، تعیین‌کننده مسئولین آینده ارتش و مسئولیت آینده شماست، اینجا هم محل ارزیابی و هم رشد است و محل تضارب تجربه‌ها و دانش‌ها به شمار می‌رود و در نتیجه محل مدیریت دانش جمعی و در نتیجه تولید دانش جدید است.

فرمانده کل ارتش گفت: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش محل تولید علم است به‌خصوص اینجا که قطب و محل تولید تاکتیک است. اصول سرجای خودشان هستند اما خلاقیت، ابتکار، ابداع و نوآوری در خلق روش‌های جدید در عرصه تاکتیک و عملیات از اینجا بروز و ظهور پیدا می‌کند.

موسوی بیان کرد: درست است که اینجا تمرکز روی مولفه نظامی قدرت است و در مورد سایر مولفه‌ها در دوره مشترک و مرکب و داعا بحث می‌شود، اما بسیاری از شما بعد از دوره در محل‌هایی قرار می‌گیرید که با سایر مولفه‌های قدرت سر و کار دارید و باید آنها را بشناسید.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز مولفه‌های قدرت مستقل از هم نیستند بلکه همه مولفه‌ها برهم تاثیرگذارند و غیرمستقل‌اند، تاثیرشان هم غیر خطی است لذا نمی‌توان آنها را نادیده گرفت. بنابراین هم دافوس و هم شما باید در این دوره با سایر مولفه‌های قدرت آشنایی لازم را پیدا کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار