خنیفر: سال تحصیلی جدید، فرصتی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌ها در راستای اعتلای دانشگاه فرهنگیان است

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را به جامعه‌ دانشگاهی کشور، خصوصا استادان، دانشجو معلمان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۱۶۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
خنیفر: سال تحصیلی جدید، فرصتی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌ها در راستای اعتلای دانشگاه فرهنگیان است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، متن پیام حسین خنیفر به شرح ذیل است:

همزمانی آغاز سال تحصیلی با اربعین حسینی (ع) فرصتی مناسب برای جامعه دانشگاهی کشور، خصوصا دانشگاه فرهنگیان است تا با اتکا به آیین پاک محمدی (ص) بر اساس جهان ‌بینی و اصول اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی با تلاش و کوشش و مشارکت و تعامل فکری بلند مدت و پایدار دانشجو معلمان با استادان و صاحب ‌نظران دانشگاه در دولت عدل گستر و عدالتخواه جدید، شاهد بالندگی بیش از پیش دانشگاه فرهنگیان و همچنین پیشرفت و آبادانی کشور و اعتلای نام بلند ایران اسلامی در جهان هستی باشیم.

در عصر حاضر تنها مسیر توسعه پایدار در کشور، نیازسنجی و گذر موفق از آموزش و پژوهش‌ است. دانشگاه فرهنگیان هم دانشگاهی است که بنا بر تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) یکی از بهترین مراکز فرهنگی است که حتی یک معلم از غیر این مسیر نمی تواند وارد آموزش پرورش شود. بنابراین وظیفه و نقش دانشگاه در راستای تربیت نیروی انسانی کارآمد وزارت آموزش و پرورش به منظور پرورش و تعالی نسل آتی کشور، بر کسی پوشیده نیست. دانشگاهی ماموریت گرا، که با ایمان و تعهد و با تقویت زیرساخت های فرهنگی، علمی و پژوهشی تاکنون برای تربیت دانش آموختگان این دانشگاه موفق عمل کرده و کارنامه ای درخشان را در حوزه فعالیت خود به ثبت رسانده است.

شیفت پارادایمی تغییر آموزش های کلاسیک دانشگاه فرهنگیان به آموزش های الکترونیکی از زمان شیوع ویروس کرونا فعالیتی متفاوت برای دانشگاه به منظور ارائه خدمات نوین آموزشی به دانش آموختگان دانشگاه بود. تلاش و کوششی مستمر توام با موفقیت که قابل ستایش و قدردانی است؛ گرچه هیچ آموزشی جایگزین آموزش حضوری و رو در رو نخواهد شد.

سال تحصیلی جدید، فرصتی مغتنم برای سهیم شدن همگان به منظور بهره مندی از همه ظرفیت ها و داشته های کشور برای اعتلای دانشگاه فرهنگیان است. پس بنا به فرمایش رئیس جمهور محبوب کشور، تقویت دانشگاه فرهنگیان ضروری است، معلمان باید از نظر علمی ارتقا یابند و نقش دانشگاه تربیت معلم در این عرصه ممتاز است .

در آستانه حلول بهار تعلیم و تربیت با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید خدمت همه دانشجویان، استادان، مدیران، مسؤولان و کارکنان خدوم و پرتلاش دانشگاه فرهنگیان، امیدوار هستم با توکل به خداوند متعال و با پایبندی بر آرمان ها، وظایف و مسؤولیت های خویش زمینه‌های دستیابی به اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت کشور، بیش از پیش فراهم آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار