جشنواره ورزشی مادران و دختران محله پامنار منطقه ۱۲

تهران (پانا) - جهت تعامل آموزش و پرورش منطقه ۱۲ تهران با شهرداری منطقه در رابطه با محله‌های محروم و خانواده‌های آسیب‌دیده؛ جشنواره مادران و دختران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۶۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره ورزشی مادران و دختران محله پامنار منطقه ۱۲

جلسه ای با حضور نمایندگان آموزش و پرورش منطقه ۱۲، معصومه شمشادی؛ کارشناس قرآن، عترت و نماز خدیجه سعادتمند؛ مدیر دبستان سعدی کوثر صادقیان؛ نماینده مشاور امور بانوان وزیر آموزش و پرورش محمد اخوان؛ مدیر ناحیه ۲ شهرداری منطقه ۱۲، نفیسه محبی؛ مدیر سرای محله پامنار ، ابراهیم مظلوم؛ مسئول خانه احسان، سمیه حسینی؛ مدیر ورزش بانوان، مجید محمد حسینی؛ مدیر اجتماعی ناحیه ۲ و مهناز اسکندر؛ مدیر آموزش های شهروندی منطقه ۱۲ در شهرداری ناحیه ۲ برگزار شد.

این جلسه با هدف کمک به توسعه محلات محروم و راه اندازی پایگاهی برای مادران و دختران تشکیل شد. با توجه به موقعیت مکانی دبستان سعدی این مدرسه به عنوان پایلوت برای اجرای این طرح در نظر گرفته شد. در این جشنواره مادران به همراه دختران خود در روز و ساعت تعیین شده به انجام فعالیت‌های ورزشی می پردازند.

تجهیزات و تمهیدات مورد نیاز از جمله میز پینگ پونگ، توپ و تور، فوتبال دستی در مدرسه فراهم شده است. همچنین دو مربی جهت آموزش در روزهای تعیین شده در مکان مورد نظر حضور خواهند داشت. گفتنی است؛ با توجه به نیازهای محله برنامه های جانبی از جمله مشاوره تحصیلی و خانواده و اعزام مددجو در کنار ورزش صبحگاهی انجام خواهد گرفت.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه مصوباتی در خصوص چگونگی اجرای این طرح تصویب شد.

لازم به ذکر است هفته اول مهر افتتاحیه این جشنواره انجام خواهد شد. و دبستان سعدی مکانی امن در راستای سلامتی ویژه بانوان محله پامنار، برنامه های مفرح ورزشی و مشاوره ای را به این عزیزان ارائه خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار