«۲ هفته بعد» به سانفرانسیسکو رسید

تهران (پانا) - فیلم کوتاه «۲ هفته بعد» به کارگردانی احسان عباسی در بخش رقابتی آثار کوتاه چهاردهمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی (سانفرانسیسکو) به نمایش درمی‌آید.

کد مطلب: ۱۲۱۶۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
«۲ هفته بعد» به سانفرانسیسکو رسید

به گزارش پخش‌کننده بین‌المللی فیلم، جشنواره فیلم‌های ایرانی «سان‌فرانسیسکو» رویدادی سینمایی است که هر سال در شهریور (سپتامبر میلادی) در شهر تیبورون (ایالت کالیفورنیا) برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم‌های ایرانی سان‌فرانسیسکو در سال 1387 (2008 میلادی) آغاز به کار کرد و اولین جشنواره مستقل ایرانی خارج از ایران نام گرفته است.

این جشنواره ویژه نمایش آثار کوتاه و بلند مستقلی است که توسط فیلمسازان ایرانی ساخته‌ شده‌اند یا به فرهنگ ایرانی پرداخته‌اند.

«۲ هفته بعد» ساخته‌ی احسان عباسی، امروز 28 شهریور (19 سپتامبر میلادی)، همراه با مستندهای «پسران دوشن» (محصول مشترک ایران و انگلستان) ساخته سهراب کویر، و «نهما» (محصول ایران) به کارگردانی مسعود میرزایی برای مخاطبان به نمایش درمی‌آید.

نخستین نمایش جهانی «2 هفته بعد» در بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «ال پکادو« در اسپانیا بود.

این فیلم کوتاه به نویسندگی بهمن ولیان، سرمایه‌گذاری شرکت توسعه تجارت گلستان پارس و تهیه‌کنندگی مشترک احسان عباسی و سعید خرسندی تولید شده و پخش بین‌المللی آن برعهده «شمید فیلم» است.

چهاردهمین دوره جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو 27 شهریور (18 سپتامبر) آغاز به کار کرد و امروز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار