پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش به مناسبت عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پیامی، عضویت کامل، اصلی و دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگهای را، به رئیس جمهور تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۱۵۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش به مناسبت عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای

متن پیام تبریک علیرضا کاظمی به شرح زیر است:

حضرت آیت الله جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

باسلام و احترام

درخشش عقلانیت، درایت، شکوه و اعتبار پس از سالها با عضویت کامل، اصلی و دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگهای در اولین سفر خارجی ماندگار جناب عالی در دولت سیزدهم را به نمایندگی از میلیون ها معلم، دانش آموز و دست اندرکار جامعه تعلیم و تربیت کشور به حضورتان تبریک عرض می کنم و بر این افتخار بزرگ به درگاه خداوند قادر و سبحان جبین ستایش به خاک می سایم.

قطعا با عنایت به این که سازمان همکاری شانگهای به عنوان یکی از مهم ترین نهادهای بین المللی که ۴۲ درصد جمعیت جهان در کشورهای عضو و بیشترین تولید کننده انرژی در عرصه بین المللی است و در آن اثری از غرب نیست و تسلط کامل غرب بر سیاست بین الملل را به چالش می کشد و گام بلندی در جهت توازن قدرت در جهان معاصر است که این موفقیت بزرگ در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اجابت توصیه حکیمانه ایشان در هفته دولت بود.

وزارت آموزش و پرورش به سهم خود وظیفه می داند این دستاورد با صلابت را پاس دارد و با تشکیل کارگروهی ویژه با مشارکت وزارت امور خارجه نسبت به اشتراک و انعکاس کامل و علمی موضوع سازمان همکاری شانگهای و عضویت ارزشمند ایران در کتب درسی مرتبط اقدام کند.

امید است همچنان شاهد درخشش افتخارات و تدابیر عالمانه تان و گشایش های کارساز در پرتو دولت مردمی برای ایران قوی باشیم. ان شالله

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار