حسین شمس در گفت‌وگو با پانا

فوتسال ایران توانایی قهرمانی در جام جهانی را دارد؛ به این تیم امید زیادی داریم

برابر صربستان امتیاز گرفتیم اما خوب بازی نکردیم/ به راحتی آمریکا را شکست می‌دهیم

تهران (پانا) - سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران معتقد است با حضور ستاره‌ها می‌توان به درخشش فوتسال ایران در جام جهانی امیدوار بود.

کد مطلب: ۱۲۱۵۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
فوتسال ایران توانایی قهرمانی در جام جهانی را دارد؛ به این تیم امید زیادی داریم

حسین شمس در گفت‌وگو با پانا درباره عملکرد تیم ملی فوتسال مقابل صربستان در مسابقات جام جهانی گفت: « به نظرم تیم ملی اگر چه مقابل صربستان پیروز میدان شد و توانست سه امتیاز این بازی را بگیرد و به مرحله بعد صعود کند اما نمایش قابل قبولی نداشت و بد بازی کرد. این بازی از نظر من به خیر گذشت البته شاید چون اولین بازی در مسابقات جام جهانی بوده آنها نتوانستند خوب بازی کنند با این حال امیدوارم برای مسابقات بعدی اشتباهات کمتر شود و تیم با شکل بهتری بازی کند. »

وی در پاسخ به این سوال که ضعف تیم ملی برابر صربستان چه بود، تاکید کرد: « صربستان یکی از تیم‌های خوب اروپاست و بازی برابر این تیم سخت بود و شاید اگر غفلت می‌کردیم حتی بازنده از میدان بیرون می‌آمدیم اما به نظرم مشکل ضعف تیم برابر صربستان عدم تمرکز و دقت کافی در ضربات آخر بود. به نظرم تیم بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد اگر به هماهنگی بیشتری برسند در دیدارهای بعدی هم بهتر عمل می‌کنند. »

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران در مورد بازی امشب تیم ملی برابر امریکا عنوان کرد: « آمریکا حریف راحتی برای ایران است، حتی می‌توانم بگویم صربستان قوی‌تر از آنها هستند. با توجه به سطح فنی تیم فوتسال آمریکا من فکر می‌کنم تیم ایران توانایی شکست این تیم را دارد و حتی گل‌های زیادی هم به ثمر می‌رساند اما باید بدانیم در مسابقات جام جهانی هستیم و همه تیم‌ها جانانه می‌جنگند تا بهترین نمایش را از خود نشان بدهند بنابراین غیرقابل پیش‌بینی است و اگر خدای نکرده بازیکن یا بازیکنانی هم مصدوم شوند کار به مراتب سخت‌تر خواهد بود، بنابراین بازیکنان در وهله اول باید از خود مراقبت کنند و پس از آن با تمرکز کامل در میدان حاضر شوند. »

پیشکسوت فوتسال ایران خاطرنشان کرد: « تیم ملی فوتسال آرژانتین موفق شد امریکا را با بازی پرگل شکست دهد؛ آنها یک سر و گردن از آمریکایی‌ها برتر بودند و اگر می‌خواستند حتی هر دقیقه می‌توانستند به این تیم گل بزنند، با توجه به این شرایط من فکر می‌کنم امریکا مقابل ایران هم حرفی برای گفتن ندارد. تیم ما توانایی‌های بسیار زیادی دارد. »

وی با بیان اینکه تیم ملی فوتسال شانس کسب قهرمانی دارد، اظهار کرد: « ما بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم و من با توجه به سطح فنی بازیکنان به این تیم امید دارم، البته کار خیلی سخت است تیم‌های دیگر هم شرایط بسیار خوبی دارند. تیم اسپانیا از آمادگی بالایی برخوردار است، تیم‌های برزیل و آرژانتین هم شرایط خیلی خوبی دارند. من معتقدم اگر تیم ایران هم تمرکز خود را بالا ببرد و بازیکنان جانانه تلاش کنند بخت قهرمانی دارد‌. یکی از نقاط قوت تیم این است که ما در تمامی نقاط زمین بازیکنان خوبی داریم. در بازی مقابل امریکا قطعا بازیکنان هماهنگ‌تر خواهند شد ولی بازی برابر آرژانتین سخت است و وضعیت تیم ملی مشخص خواهد شد که به عنوان سرگروه بالا می‌رود یا تیم دوم صعود می‌کند. البته این به تفکرات کادر فنی برمی‌گردد اما به طور کلی مسیر صعود به مراحل پایانی مسابقات ارتباط نزدیکی دارد. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار