اطلاعیه شماره 18 هدایت تحصیلی دانش‌آموزان

تهران (پانا) - اطلاعیه شماره 18 هدایت تحصیلی دانش‌آموزان منتشر شد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اطلاعیه شماره 18 هدایت تحصیلی دانش‌آموزان

اطلاعیه شماره 18 هدایت تحصیلی دانش‌آموزان از سوی اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش منتشر شد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

قابل توجه روسای محترم اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی استان

با سلام و احترام

نظر به این که امکان صدور اولویت هدایت تحصیلی دانش آموزان فاقد نمون برگ هدایت تحصیلی و یا شرایط خاص که برابر بخشنامه متمم اعلام شده بود با نظر کمیته هدایت تحصیلی و تکمیل فرم 6 امضاء صورت پذیرد، اکنون این مهم با دسترسی کارشناس مشاوره منطقه در پورتال همگام و ماژول هدایت تحصیلی با عنوان "صدور/ ویرایش دستی هدایت تحصیلی" فعال شده است.

لذا ضرورت دارد کارشناس مشاوره منطقه: 1 -نسبت به تکمیل و اخذ امضاء فرم 6 امضاء تمامی اعضاء اقدام و سپس نسبت به تغییر اولویت و یا ایجاد اولویت در سامانه اقدام کند . 2 -تاکید می شود مناطق باید تعداد دانش آموزان دارای فرم 6 امضاء و موارد تغییر یافته در سامانه را تا 11 مهرماه به صورت مکتوب به استان اعلام و استان نیز بصورت مستند تا 22 مهرماه به اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی ارسال کنند. 3 -با توجه به انجام هرگونه تخلف و یا صدور مجوز غیرقانونی اولویت رشته تحصیلی بر عهده کارشناس مشاوره منطقه است؛ بنابراین ضمن اعلام موکد مبنی بر محرمانه نگه داشتن رمز عبور و کاربری خود و عدم واگذاری به غیر، خواهشمند است نهایت دقت در ثبت اولویت رشته های تحصیلی به عمل آید . 4 -نظارت بر حسن اجرای موارد فوق برعهده رییس محترم امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار