پیام تسلیتی برای درگذشت سرتیپ دکتر سیدحسین محمدی ودود

تهران (پانا) - سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در پیامی فقدان امیر سرافراز ارتش اسلام سرتیپ دکتر سید حسین محمدی ودود را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۲۰۴۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیتی برای درگذشت سرتیپ دکتر سیدحسین محمدی ودود

به گزارش ایسنا در این پیام آمده است: تاریخ پر افتخار این سرزمین مملو از خاطرات حضور دلیرمردان و زنانی است که با ایثار و از خودگذشتگی خویش در راه رسیدن ایران و ایرانی به اهداف والای الهی از هیچ کوششی دریغ نکردند و گمنام بدون داشتن هیچ چشم داشتی در میان ملت زیسته تا به لقا پرودگار نایل شدند.
امیر سرتیپ جانباز محمدی ودود از جمله این سلحشوران بود که چه در صحنه نبرد با دشمن بعثی در هشت سال دفاع مقدس و چه در سنگرهای دیگر حماسه های بی بدیلی خلق نمود تا برای دیدار با همسنگران شهیدش به ملکوت اعلا پیوست.
این سازمان فقدان این جانباز عزیز و یادگار دوران ایثار و شهادت را به همگان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات را خواستار است.

امیر سرتیپ ودود در سال 1359 به استخدام ارتش در آمد و با درجه ستوان دومی در سال 1363 در لشکر 92 اهواز مشغول به خدمت شد. او که متولد خطه شمال کشور بود با همان مرام پهلوانی در جبهه های حق علیه باطل از هیچ کوششی دریغ نورزید و تا پایان جنگ در مناطق عملیاتی حضور داشت. پس از پایان دوران دفاع مقدس به دانشگاه افسری رفت تا برای افسران تاریخ پر افتخار جنگ را بازگو کند.
پس از آن در مشاغل مختلف همچون جانشینی تیپ 25 تکاور، فرماندهی لشکر 58 و... خدمات ارزنده ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمود تا سرانجام پس از سال ها حماسه و فداکاری به سوی دیار معبود شتافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار