خبرهای جدید برای دارندگان سهام عدالت

تهران (پانا) - درحالی که خیلی از سهامداران سهام عدالت از سقوط سنگین شاخص بورس در یک سال اخیر متضرر شده‌اند اما آنها در این مدت حتی امکان فروش سهام خود را نداشتند. در این وضعیت رئیس سازمان بورس خبر جدیدی را اعلام کرده است.

کد مطلب: ۱۲۰۳۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
خبرهای جدید برای دارندگان سهام عدالت

به گزارش تجارت نیوز، صاحبان سهام عدالت همچنان در انتظار این هستند که امکان فروش این سهام برای آنها مجددا میسر شود اما چه اتفاق جدیدی در این مورد رخ داده است؟

درحالی که خیلی از سهامداران سهام عدالت از سقوط سنگین شاخص بورس در یک سال اخیر متضرر شده‌اند اما آنها در این مدت حتی امکان فروش سهام خود را نداشتند. در این وضعیت رئیس سازمان بورس خبر جدیدی را اعلام کرده است.

در حال برنامه‌ریزی برای آزادسازی سهام عدالت هستیم

محمد علی دهقان دهنوی با بیان اینکه در سال گذشته آزادسازی سهام عدالت به مفهوم اینکه مالکیت و مدیریت به مردم منتقل شود در سهامداران مستقیم، به طور کامل انجام شد، گفت: در حال حاضر سهامداران مستقیم عدالت می‌توانند در مجامع شرکت‌ها حضور یابند و در انتخاب هیات مدیره نقش داشته باشند.

رئیس سازمان بورس که در گفتگو با رادیو صحبت می‌کرد، تصریح کرد: در حال برنامه‌ریزی برای آزادسازی سهام عدالت هستیم. در ارتباط با سهام عدالت، سه نکته مطرح است، نخست اینکه، توصیه ما به مردم این است که سهام عدالت یک دارایی ارزشمند است. تا حد امکان از فروش آن منصرف شوند و حتی در صورت امکان، آن را افزایش دهند.

آزادسازی تدریجی سهام عدالت

دهقان دهنوی نکته دوم را استفاده از روش‌هایی خواند که منجر به جذب سهام عدالت در صندوق‌ها می‌شود و ادامه داد: سازمان بورس در تلاش است با ایجاد روش‌هایی از عرضه سهام عدالت به صورت خرد در بازار عرضه جلوگیری کند.

او نکته سوم را آزادسازی تدریجی سهام عدالت در صورت موفق نبودن جذب این سهام در صندوق‌ها خواند تا از این طریق امکان کنترل آزادسازی سهام عدالت میسر شود و از ایجاد جو منفی در بازار پرهیز شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار